Noen fra sørlandet ?

Ja er nok lurt det, hadde blødning selv rett før testdato, og kan nesten ikke vente til jeg kommer langt nok sånn at jeg kan få sett ett bankende hjerte ❤ kommer til å ha det så mye bedre da:-)
Ja jeg trenger den bekreftelsen :-) Men i dag kjennes det ut som at kvalmen er på vei, så da er det vell håp om at det er liv :-P

Ja jeg trenger den bekreftelsen :) Men i dag kjennes det ut som at kvalmen er på vei, så da er det vell håp om at det er liv :p

Kvalmen sniker seg inn på meg også:-P har hatt morgenkvalme siden fredag, begynner kl 6 og tar av igjen i 8tiden, hadde håper at det bare var den ene dagen, men vart i 3 dager nå:-)

Kvalmen sniker seg inn på meg også:-P har hatt morgenkvalme siden fredag, begynner kl 6 og tar av igjen i 8tiden, hadde håper at det bare var den ene dagen, men vart i 3 dager nå:-)
Jeg liker ikke kvalmen, den minner meg om forrige svangerskap. Var kvalm fra uke 6 - 39 :-P

Har dere et voldsomt uvær i dag?:( æsj. Nå er høsten her.

Ja har regnet som bare det og helt tåkete nå, skikkelig høstvær ja :wtf:

Hadde håpt på en lang sensommer siden sommeren begynte så sent

Ja har regnet som bare det og helt tåkete nå, skikkelig høstvær ja :wtf:

Hadde håpt på en lang sensommer siden sommeren begynte så sent
Ja jeg også men ser ikke sånn ut:( jaja satser på kjempe sommer 2016;) permisjonlivet<3

Ja jeg også men ser ikke sånn ut:( jaja satser på kjempe sommer 2016;) permisjonlivet<3

Ja da skal vi ha en varm og fin sommer håper jeg:-) blir ei fin tid å få baby på ♡♡ helt perfekt :-)
Mange fine trilleturer i sommerværet, sommerferie hele sommeren :-P

Jaaaa:) gleder meg masse.

Jeg også:-)
Lenge siden vi sluttet å tenke på når på året det passet best å få barn, siden vi ble prøvere så lenge, men når jeg tenker på det nå så må jo våren være den mest perfekte tiden :-) vi var heldige med det :-)
Slipper å gå tung og høygravid på sommeren :-P hehe

Jeg også:-)
Lenge siden vi sluttet å tenke på når på året det passet best å få barn, siden vi ble prøvere så lenge, men når jeg tenker på det nå så må jo våren være den mest perfekte tiden :-) vi var heldige med det :-)
Slipper å gå tung og høygravid på sommeren :-P hehe
Ja man tenker jo sånn i begynnelsen men dette må absolutt være rette tiden:) barnehageplass å alt;)

Har dere problemer med å sove på magen? Ligger alltid på magen til vanlig, men nå føler jeg det ubehagelig og kjenner murringer hver gang jeg prøver. Er det vanlig så tidlig, kan vell ikke skade så tidlig? Er egentlig veldig sikker på at psyken spiller litt inn her, vet jo at det bor noen der inne:-Phehe

Men får kjøpe meg en gravidpute :-)

Har dere problemer med å sove på magen? Ligger alltid på magen til vanlig, men nå føler jeg det ubehagelig og kjenner murringer hver gang jeg prøver. Er det vanlig så tidlig, kan vell ikke skade så tidlig? Er egentlig veldig sikker på at psyken spiller litt inn her, vet jo at det bor noen der inne:-Phehe

Det går fint foreløpig :-) husker ikke når det begynte sist, jeg kunne ikke ligge på magen på flere mnd

Jeg sliter. Pleier alltid å sovne på magen men nå blir jeg bare kvalm om jeg prøver. Har 2 dyner. En mellom beina og en over meg. Ligger litt sånn halvveis på siden. :)

Jeg sliter. Pleier alltid å sovne på magen men nå blir jeg bare kvalm om jeg prøver. Har 2 dyner. En mellom beina og en over meg. Ligger litt sånn halvveis på siden. :)

Jeg gjorde faktisk det i natt:-P gikk å hentet en ekstra dyne :-) sov bedre da:-)

Jeg sover også alltid på magen, men klarer det ikke lengre, men jo fortere man venner det av seg jo bedre sikkert:-) må jo finne andre sovestillinger nå :-)

Er litt nysgjerrig om vi er på samme alder vi på Sørlandet :-) Jeg blir 24 nå i september :-) noen flere som har lyst til å dele alder :-)

Jeg gjorde faktisk det i natt:-P gikk å hentet en ekstra dyne :-) sov bedre da:-)

Jeg sover også alltid på magen, men klarer det ikke lengre, men jo fortere man venner det av seg jo bedre sikkert:-) må jo finne andre sovestillinger nå :-)
Ja sikkert bare lurt å venne seg til det. :) blir vel ikke bedre. He he

Sniker litt hos dere sørlendinger :)
Syns også det er mer ubehagelig å sove på magen pga murring, også får jeg noe mer kvalme.. I tillegg hjelper det ikke at brystene er skikkelig ømme ;) bestilte meg sånn pute i sta, Bbhugme på babyshop. Så noen skreiv et annet sted på forumet at man til og med i dag får 15% avslag ved å bruke kode Anna15 på nettbutikken. Greit å spare litt penger på den dyre puta. Har bare hørt bra ting om puta, så regner med den er verdt det.

Sniker litt hos dere sørlendinger :)
Syns også det er mer ubehagelig å sove på magen pga murring, også får jeg noe mer kvalme.. I tillegg hjelper det ikke at brystene er skikkelig ømme ;) bestilte meg sånn pute i sta, Bbhugme på babyshop. Så noen skreiv et annet sted på forumet at man til og med i dag får 15% avslag ved å bruke kode Anna15 på nettbutikken. Greit å spare litt penger på den dyre puta. Har bare hørt bra ting om puta, så regner med den er verdt det.

Takk for tips ♡ må inn å se :-) har veldig lyst på gravidpute siden jeg har hørt fra flere som sover på magen til vanlig ag det har hjulpet veldig :-) og godt at jeg ikke er alene om å føle det ubehagelig, følte meg litt rar :-P hehe

Back
Topp