Noen fra sørlandet ?

Har du mange ting fra før eller må du ha mye nytt?:-)

Skal dere vite om det blir gutt eller jente?:-) vi har lyst til å få de til å skrive det på en lapp når vi er på OUL så vi kan åpne den på julaften :-) hvis vi klarer å holde oss:-P
Har fått oss nytt hus i år så denne julen skal feires med min familie her hos oss :-) så det blir ekstra koselig :D
Jeg har mange av de store tingene. Blir nok ei ny vogn tenker jeg. Ellers kommer det an på om det blir samme kjønn denne gangen eller ikke. vi har ikke snakket om det, men jeg tror vi vil vite kjønn denne gangen også.

Sniker fra April. Er også fra Sørlandet. :) virker som det ikke er noen fra Sørlandet på April. Første barn her å:)

Hei, så koselig at det er flere fra Sørlandet :-) :-)
Gøy å "møte" på folk som er fra samme plass ;);)

Hyggelig:) lyst til å snart hyle ut til alle om denne hemmeligheten. ;)

Hehe det har jeg også, og jeg er bare 4+3 idag:-P kommer til å bli noen lange uker. Gleder meg som bare det til å få stor mage, handle inn ting og klær og til å fortelle familien.

Hvordan har dere tenkt å fortelle det? Hadde litt lyst til å finne på en gøy måte:-)

Hehe det har jeg også, og jeg er bare 4+3 idag:-P kommer til å bli noen lange uker. Gleder meg som bare det til å få stor mage, handle inn ting og klær og til å fortelle familien.

Hvordan har dere tenkt å fortelle det? Hadde litt lyst til å finne på en gøy måte:-)
Her vet foreldre, nærmeste venninner og søsken det. Hadde kjempe planer om å gjøre det på en kul måte men vi klarte ikke holde oss så det bare datt ut. :) he he

10+0. Dere da?

Så heldig du er som ikke har mye igjen før 12 uker er passert :-)

Har mistet en gang før og blødde mye de første dagene denne gangen, så kjenner at jeg ikke klarer å ta det helt med ro før 12 uker har gått. Gikk jo heldigvis bra til nå, har fått målt hcg og blødningen har avtatt og skal på tidlig ul om 3 uker ca :-):-)

Her vet foreldre, nærmeste venninner og søsken det. Hadde kjempe planer om å gjøre det på en kul måte men vi klarte ikke holde oss så det bare datt ut. :) he he

Hehe, er nok sånn det kommer til å bli her også :-P
Mine foreldre og min tvillingsøster vet om det, men har klart å holde det hemmelig for alle andre til nå :-)

Så heldig du er som ikke har mye igjen før 12 uker er passert :-)

Har mistet en gang før og blødde mye de første dagene denne gangen, så kjenner at jeg ikke klarer å ta det helt med ro før 12 uker har gått. Gikk jo heldigvis bra til nå, har fått målt hcg og blødningen har avtatt og skal på tidlig ul om 3 uker ca :-):-)
Jeg har også mistet en gang før. Det var veldig tidlig. Denne gangen hadde jeg blødninger i uke 5. Målte hcg og hadde da flott stigning. Jeg har bestilt tidlig ul til uken. Håper å se liv<3

Jeg har også mistet en gang før. Det var veldig tidlig. Denne gangen hadde jeg blødninger i uke 5. Målte hcg og hadde da flott stigning. Jeg har bestilt tidlig ul til uken. Håper å se liv<3

Mistet også ganske tidlig, var i uke 8, men var veldig skummelt å blø når jeg hadde så dårlig erfaring med det, er ikke så lenge siden blødningen avtok så sitter enda og tar g-tester for å se at de ikke blir svakere:-P hehe

Trodde egentlig alt håp var ute siden det varte 3 dager, men fikk bare sterkere streker på testene, så gikk til legen og målte hcg og fra onsdag til fredag hadde den doblet seg så får stole på det :-) :-)

Det går nok veldig bra på UL :-) men er jo veldig godt å få bekreftet liv :-) :-)
Skal dere vite kjønn? :-)

Alt for nysgjerrig til å ikke vite. Men er nok enda en stund til man ser kjønn.

Ja får vell ikke vite det på en stund.
Hva føler du at du får? :-) jeg har tippet at jeg får en gutt, føler bare det uten å kunne forklare hvorfor:-P

Ja får vell ikke vite det på en stund.
Hva føler du at du får? :-) jeg har tippet at jeg får en gutt, føler bare det uten å kunne forklare hvorfor:-P
Jeg har liksom ikke noe følelse på kjønn. Mer nervøs for tvillinger;) vet ikke hvorfor. He he

Back
Topp