Maispire2016
Betatt av forumet
Jeg har byttet kallenavn
Bare så dere ikke tror det er noen andre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har liksom ikke noe følelse på kjønn. Mer nervøs for tvillingervet ikke hvorfor. He he
Ja om jeg skal få tvillinger så vil jeg ha de først da jeg ikke vet hva jeg går til.Hehe, hadde synes at det hadde vært koselig med tvillinger, men ønsker mest å ha en om gangen, vi går gjennom assistert befruktning så får nok bare to barn så vil ha noen år imellom så jeg ikke blir ferdig med en gang![]()
Blir jo spennende å se på UL da om det plutselig dukker opp 2 der innehehe
Ja om jeg skal få tvillinger så vil jeg ha de først da jeg ikke vet hva jeg går til.he he men sikkert mer enn nok med en av gangen.
blir veldig spennende.
Har dere hatt en lang prosess? Om du syns det er for privat trenger du ikke svare![]()
Jeg har byttet kallenavnBare så dere ikke tror det er noen andre
![]()
Oi. Da krysser vi alt vi har for en mai2016 spire<3 håper formen er bra. Jeg har gått en god stund uten prevensjon , men har vel prøvd aktivt siden jul. Så kan vel ikke klage.Ja vi har prøvd i 3 år, hadde en MA i 2012 og etter det så har jeg nok fått en infeksjon eller noe tror de, fikk sterke hormonforstyrrelser og ble veldig syk. Har blitt bra igjen men egglederne ble skadet og er helt tette, så de mener at vår eneste sjanse til å bli gravide er med ivf, men ble gravid på første forsøk nå, så er egentlig veldig heldig![]()
![]()
Så nå håper vi og tror at dette skal gå bra![]()
Har dere prøvd lenge?
Krysser fingrene for at spiren holder seg på plass <3 Du får vel ekstra oppfølging med UL siden det er ivf?Ja vi har prøvd i 3 år, hadde en MA i 2012 og etter det så har jeg nok fått en infeksjon eller noe tror de, fikk sterke hormonforstyrrelser og ble veldig syk. Har blitt bra igjen men egglederne ble skadet og er helt tette, så de mener at vår eneste sjanse til å bli gravide er med ivf, men ble gravid på første forsøk nå, så er egentlig veldig heldig![]()
![]()
Så nå håper vi og tror at dette skal gå bra![]()
Har dere prøvd lenge?
Oi. Da krysser vi alt vi har for en mai2016 spire<3 håper formen er bra. Jeg har gått en god stund uten prevensjon , men har vel prøvd aktivt siden jul. Så kan vel ikke klage.
Krysser fingrene for at spiren holder seg på plass <3 Du får vel ekstra oppfølging med UL siden det er ivf?
Takk for det ♡♡
Formen er ganske bra til nå, er litt uggen til tider og morgenkvalme begynte for 2 dager siden, så håper det avtar forthar også litt mensmurringer og stikking nede i magen men ikke noe å klage over
hadde nok vært bekymret om jeg ikke hadde merket noe
![]()
Har du mye symptomer?
Dere har jo prøvd en stund da. Men bra at dere ikke måtte prøve enda lengre♡
Symptomer kommer og går. Jeg er utrolig trøtt og sliten, svimmel, kvalm, mye liv i magen. Denne uken har jeg blitt forkjølet og fått feber så det har liksom tatt over. Derfor litt stresset denne uken når det er lite symptomer. Så trenger ul for å roe meg litt ned![]()
Bestilte ul før jeg ble syk så hadde gått uansettalt for nysgjerrig. He he
Ja. Trenger bare noen bekreftelse på at det faktisk er liv. <3Hehejeg hadde heller ikke klart å holde meg helt ordinær ul. Alt for lenge
og så har jeg hørt at når man har sett et bankende hjerte på ul så minsker risikoen for abort
og det er jo en trygghet ❤
Ja. Trenger bare noen bekreftelse på at det faktisk er liv. <3
Det er godt med god oppfølging når man har vært gjennom så myeTakk for det❤ føler virkelig at det skal gå bra nåja får god oppfølging så det er veldig bra
under 3 uker til tidlig ul
![]()
Det føles godt etter en tidlig ul, jeg hadde det sistJa. Trenger bare noen bekreftelse på at det faktisk er liv. <3
Det er godt med god oppfølging når man har vært gjennom så myeHar ei venninne som fikk barn ved hjelp av prøverør. Det er ei påkjenning
Jeg skjønner godt detJa, har vært ei veldig tøff tid, har vært sykemeldt mesteparten av tiden pga psykisk påkjenning og var jo litt pga at det var tungt å gå på medisinene også, ble ganske dårlig, jobber i barnehage så følte meg ikke helt i stand til å være på jobb, krever en del![]()
Men de var veldig hyggelige på klinikken og vi ble tatt så godt i motføler at vi har blitt ganske dårlig behandlet alle andre plass og måte kjempe hardt for å få hjelpen vi hadde krav på.
Men nå har alt ordnet seg og veldig glad for å få oppfølging![]()
Skal du på tidlig ul denne gangen også?![]()
Jeg skjønner godt detDet er hardt både fysisk og psykisk. Men det er godt det er hjelp å få når det ikke går av seg selv. Ja jeg skal til legen neste uke og kreve tidlig ul, fodi jeg hadde blødninger nå i de tider jeg testa positivt. Så jeg må bare se at alt er bra
![]()