Noen fra sørlandet ?

Jeg er fra Sørlandet :-)

Når har du termin?

Tror det blir 21.05 det er hvertfall det termin kalkulatoren viser :-)
Har vært gjennom ivf (prøverør) så da er det vell egentlig ganske nøyaktig tror jeg :-)

Når blir din termin? :-)

Gleder meg så dette er så spennende :-) blir vårt første barn :D
Har du noen barn fra før? ;)

Tror det blir 21.05 det er hvertfall det termin kalkulatoren viser :-)
Har vært gjennom ivf (prøverør) så da er det vell egentlig ganske nøyaktig tror jeg :-)

Når blir din termin? :-)

Gleder meg så dette er så spennende :-) blir vårt første barn :D
Har du noen barn fra før? ;)
Så spennende :-D Ja med ivf er det ganske nøyaktig :-) Jeg har et barn fra før :-) Men er veldig spent denne gangen også ;-)

Så spennende :-D Ja med ivf er det ganske nøyaktig :) Jeg har et barn fra før :) Men er veldig spent denne gangen også ;-)

Ja er jo alltid spennende uansett:-) Gleder meg så til å begynne å kjøpe babyting:D:D
Men er jo enda litt tidlig :-)

Har passert 12 uker 4 november så tenker at jeg begynner da:p klarer ikke holde meg lengre enn det. Vi har jo ingenting fra før, men tenker å fortelle alle i familien i november når 12 uker har gått, så håper vi på noen nyttige julegaver/gavekort :p hehe

Ja er jo alltid spennende uansett:-) Gleder meg så til å begynne å kjøpe babyting:D:D
Men er jo enda litt tidlig :-)

Har passert 12 uker 4 november så tenker at jeg begynner da:p klarer ikke holde meg lengre enn det. Vi har jo ingenting fra før, men tenker å fortelle alle i familien i november når 12 uker har gått, så håper vi på noen nyttige julegaver/gavekort :p hehe
Ja det er kjempe spennende :-) Du har mye å glede deg til <3 Det er en kjempe spennende tid fremover

Ja det er kjempe spennende :) Du har mye å glede deg til <3 Det er en kjempe spennende tid fremover

Har du mange ting fra før eller må du ha mye nytt?:-)

Skal dere vite om det blir gutt eller jente?:-) vi har lyst til å få de til å skrive det på en lapp når vi er på OUL så vi kan åpne den på julaften :-) hvis vi klarer å holde oss:-P
Har fått oss nytt hus i år så denne julen skal feires med min familie her hos oss :-) så det blir ekstra koselig :D

Sniker fra April. Er også fra Sørlandet. :) virker som det ikke er noen fra Sørlandet på April. Første barn her å:)

Back
Topp