Noen fra Bergen?

Jeg vil tro de holder ord siden du skal ha tett oppfølgning. Kan jeg spørre hvor langt du var på vei forrige gang? og hva er forskjellen mellom en SA og en MA? Alt er litt nytt for meg, så vanskelig å holde seg oppdatert på alt. Jeg håper virkelig det går bra denne gangen for deg :) jeg krysser fingre & tær!
Vi har også sagt det til min mor og far, ingen andre. Følte det ble feil og holde det fra de, men jeg synes det er litt skummelt å si det til andre før jeg vet at ting går bra! vi får krysse fingre og tær for hverandre :)
 
Ja, vi får gjøre det! :) Krysse fingre og tær asså. ;)
MA (Missed abortion) e når fosteret dør uten at kroppen oppdager det. Eg va 13 uker på vei, men forsteret hadde dødd i uke 10. Første MA va eg 14 uker, men fosteret hadde dødd i uke 7-8. Hadde også en spontanabort (SA), då begynte eg å blø i uke 6, og kroppen ordnet opp sjøl..

Skjønner det e forvirrende alt. Eg følte også det, masse eg ikkje har peiling på endå. Vet bare mer om det eg har vært igjennom. Håper også de holder løftet me tett oppfølging, men e likevel skeptisk til det gyn.kontoret. Hehe. ;)
 
Jeg skal på første kontroll på fredag, da er jeg 9+1 :) Vi har ikke sagt det til noen, er bare ledergruppen og de på avdelingen min på jobb som vet. Skal fortelle familie om alt er fint på ul neste fredag.
 
Så spennende! :)) UL e så kjekt, eg e helt misunnelig her eg sitter me mine stusselige 5+3.... ;)
 
Takk for oppklaring JPSK :)

Så spennende at du skal på kontroll Superlilje, og jeg vil tro UL er noe helt spesielt:) Gleder meg til det er min tur.

Og husk JPSK, tiden flyr! Jeg synes det har gått såå fort allerede:) (ikke sikkert jeg sier det om en stund=P)

Hvordan er formen deres da? Jeg er fryktelig sliten for tiden, sover mye etter jobb og føler meg "tung" i kroppen. Så har jeg begynt reagere på sterke matlukter.

Kjipt å ikke føle at jeg har krefter til å gjøre alt husarbeidet etc, men heldigvis har jeg en samboer som står på :)
 
Eg må innrømme at eg syns første trimester går tregt. E så mye bekymringer og plager.. Men alt i alt går det jo fort. E mye bedre no som eg har en jobb eg liker og en sønn som får dagene til å fly. Veldig kjekt me han der lille røveren min. :) Ikkje minst studiene tar tid, selv om eg har nedprioritert de i det siste.. ;)

Formen min e grei. Blir kvalm hvis det går lang tid mellom måltider, e tett i nesen, tørst og tungpustet.. Ja, og litt trøttere enn vanlig då. Men det e overhodet ingenting sammenlignet me kossn det kunne ha vært/kan komme til å bli. Hehe. Eg får svar på blodprøvene mine i dag, håper så inderlig hcg´en har steget som den skal.. Bekymret lenge leve. ;)

Noen som har kjekke planer i morgen, 1 mai då? :)
 
Hei! Jeg er også fra Bergen! Jeg er gravid med nr to. Har en gutt på ni mnd fra før :) var hos legen idag. Termin ca 15, men den er litt usikker.
 
Velkommen hit ToTette og gratulerer med den lille spiren:)

Hvordan gikk blodprøvene JPSK?

1.mai blir rolig for min del, blir vel mest jobbing, ta igjen litt forefallende arbeid:) Og selvfølgelig skal jeg sove lenger enn til kl. 06! Herlig:) Får nesten litt fredagsfølelse i dag. Du da?
 
Blodprøvene gikk ikkje så bra.. Den har bare steget fra 49 til 98 på en uke.. E fryktelig redd dette også ender i nok en abort. E litt utafor no, blir noen lange uker å vente på UL. (Ska ta ny blodprøve mandag då..)

I morgen blir det husvasking i hvertfall. Får svigerinnen på besøk i helgen, så greit å få shinet litt då.. ;)
 
Å nei, det var ikke kjekt å høre. Jeg krysser alle fingre og tær for deg og håper virkelig på det beste. Forstå godt du er utafor nå, håper du har noen rundt deg som du kan snakke med!
 
Joda, ikkje mangel på noen å snakke me, og godt e det. Har bestilt time på privat UL, så kommer eg forhåpentligvis til før det har gått to uker.. :)

Takk for kryssede fingre og tær, det ska eg gjøre også! :)
 
Hei:)

Hvordan går det med dere, hvordan er formen? Hvordan kan vi få lukket gruppe Bruker 28si?

Endelig er det langhelg, herlig:) Skal nyte hvert sekund!
 
Hei:)

Hvordan går det med dere, hvordan er formen? Hvordan kan vi få lukket gruppe Bruker 28si?

Endelig er det langhelg, herlig:) Skal nyte hvert sekund!
Er faktisk ikke helt sikker .. :/ er ny her inne så er ikke så "inni det ;) kan se den tråden jeg har starten på lukket mappen ?
 
Jeg skal på UL på volvat, har bestilt det privat fordi jeg trenger ro i sinnet og vil se den lille :) jeg har hatt symptomer lenge, murringen i magen har jeg hatt hele veien, men nå er både magen og korsryggen virkelig plagsom til tider. Jeg har heldigvis sluppet kvalme sålangt, men det er jo ikke umulig at det dukker opp igjen.
det samme gjorde eg. var på ul på mandag og var så fantastisk. Deilig og se at det var noe liv inni der, for eg hadde begynt på tankene om at eg hadde mistet teller at testene var vist feil for eg kjente jo ingenting. hehe men på skjermen viste det en aktiv liten krabat. Veldig spesielt. Eg var også på volvat og var kjempefornøyd med hun eg hadde. Fortalte alt idet hun såg og forklarte og svarte skikkelig visst du spurte om noe. Veldig veldig gøy:)
 
Hei!

Jeg trenger virkelig (!) en tur til frisøren, er det noen som vet hvordan det er med graviditet i forhold til striping (blonde striper). ?

Noen som har noen kjekke planer for helgen da?

Håper alle har en fin helg:)
det går helt fint. Du får kanskje ett annet svar ett annet sted, men eg spurte legen min ang det der for r frisør selv og ville kunne svare skikkelig visst kundene spurte. Det som kan skje er at fargen ikkje sitter som den skal. Men når det gjelder striper så blir jo de bleiket så der blir det ingen forskjell.
 
Er egentlig stril men bor i åsane. regner med eg er i gruppen Bergen da:p 11+1 på vei. Og har vært på første UL. Alle har noe og glede seg til de som ikkje har vært!! :-D
 
Back
Topp