Noen fra Bergen?

Eg var på samme ferjen! Da tror eg at eg såg deg! Viss du var over med mann og barn ;) kunne stemme med alder på gutten din ;)
 
Jeg er 12+3 i dag. Vi tilbringer helgen med barnefri og hyttevisninger. Vi er på jakt etter hytte ved sjøen. I dag har vi vært på Tysnes og i morgen blir det Radøy:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app


Så spennende med hyttevisninger da:) Var det noen av de som falt i smak?
 
Eg var på samme ferjen! Da tror eg at eg såg deg! Viss du var over med mann og barn ;) kunne stemme med alder på gutten din ;)

Så vittig:) hadde med meg mannen og gutten ja:) han fikk både is og svele:)

Det var et renovasjonsobjekt av dimensjoner det huset vi så på... og det så ganske ille ut på radøy på søndagen og. .. vi er til sammen over gjennomsnittet handy, så vi kan gjøre masse selv, men når det nesten er å bare jevne det med jorden og bygge nytt blir det litt i overkant:) vi har ikke dårlig tid heldigvis:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så vittig:) hadde med meg mannen og gutten ja:) han fikk både is og svele:)

Det var et renovasjonsobjekt av dimensjoner det huset vi så på... og det så ganske ille ut på radøy på søndagen og. .. vi er til sammen over gjennomsnittet handy, så vi kan gjøre masse selv, men når det nesten er å bare jevne det med jorden og bygge nytt blir det litt i overkant:) vi har ikke dårlig tid heldigvis:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

satt på raden rett over dere! Min mann og barn var allerede reist over, så satt aleine :) verden er jammen meg ikke stor :) lykke til videre i jakten på hytte :)
 
Hei jenter:)

Har dere en fin helg? Dumt været ikke holdt seg, men god unnskyldning for å slappe av inne:) Gjort noe kjekt?

Hvordan er formen?

I går kjøpte jeg meg strikketøy, nå skal jeg prøve å strikke meg et babyteppe (evt hvis det blir dårlig, får pusene det=P). det skal bli et spennende prosjekt, jeg som ikke kan legge opp masker engang:p
 
De har veldig gode instruksjonsvideoer ang strikketeknikker på garnstudio.com og litt på YouTube.
 
Hehe går sikkert fint. Bare viktig og passe på fastheten i strikkingen. Ellers blir det ujevnt:) hehe eg både hekler og strikker, men hekler mest. Så eg holder på og lage meg vognpose. Evt an brukes i sete osv. Er med armer og hette. Veldig gøy, spesielt no når alt er til oss:p

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app
 
Takk for strikketips:) går det bra? Jeg har ikke kommet i gang enda, men tenkte å få startet på søndag! :)
Kommet langt på babyteppet Bkno8217362? Hva strikker/hekler du beatenottveit?

Har vært på tidlig ultralyd, for en fantastisk opplevelse:) Var skremmende, uvirkelig og fantastisk. Vårt første møte med baby:) Herlig!!

Håper alle får en flott helg, Planer?
 
Eg hekler vognpose, strikker buksedress og genser og bukse. Haha har alt for mange prosjekter på ein gang. Hehe er jo kjempegøy og no når eg veit alt er til oss er det jo veldig spesielt. Ååå så gøy. Er heilt fantstisk å få bekreftelse på at det er liv i magen. Gleder meg allerede til oul 1. Juli:-D

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app
 
Jaa, det var helt perfekt, samtidig som det var skremmende:)

Så flink du er!! Jeg hadde ikke hatt sjans til å strikke og hekle noe av det du gjør. En vakker dag kanskje:) Når du er ferdig må du legge inn et skrytebilde el to:)
 
Hehe a eg får heller gjøre det. Er ikkje sånn kjempeflink til strikking det har eg ei søster son er mye bedre til. Ho skl strikke hentesett. Har du strikket før?

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app
 
Hei hei :) ja det går nå så smått fremover ;) strikker litt på kvelden , tenkte eg kanskje skulle prøve meg på litt hekling eg også . Har en vennine som har begynt på et vogn teppe som såg veldig fint ut :) når været i Bergen er som i dag passer det godt å sitte inne å strikke :)


Desember baby :)
 
Er veldig kjekt og ha noe tidsfordriv på kjedelige dager vertfall. Er utrolig mye fint å lage.

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app
 
Jeg kan ikke skryte på meg noe strikkekarrierre ;) Har vel strikket et skjevt sjal el to=P Stolt over de, hehe:) Ellers har jeg heklet en del, men det er noen år siden nå, så det har gått litt i glemmeboken. Synes det er kjekt å ha laget noe eget til babyen:)

Lov å snike Venterpånr2, bare kjekt. Jo flere, jo bedre:) Når i januar venter du?

Har dere hatt en fin helg?:) Så herlig at solen skinner i dag, i dag blir det kos ute, og kanskje litt strikking på kvelden!
 
Back
Topp