Noen fra Bergen?

Velkommen beatenottveit:)

Så kjekt å være på UL. Kan tenke meg at det var noe helt spesielt:) Tenkte å bestille jeg og, men skal først til vanlig kontroll hos lege neste uke. Har du vært til vanlig kontroll?

Takk for frisørtips, jeg har ikke kommet meg avgårde enda:p Så trenger virkelig en shining nå, hater at håret ikke føles bra! Jobbet lenge som frisør?
 
Velkommen beatenottveit:)

Så kjekt å være på UL. Kan tenke meg at det var noe helt spesielt:) Tenkte å bestille jeg og, men skal først til vanlig kontroll hos lege neste uke. Har du vært til vanlig kontroll?

Takk for frisørtips, jeg har ikke kommet meg avgårde enda:p Så trenger virkelig en shining nå, hater at håret ikke føles bra! Jobbet lenge som frisør?
kunne ligget og sett på en sånn skjerm hele dagen. Hehe det må du! Hvor langt er du på vei? Har vært hos legen i uke 10 og tok blodprøver og veiing osv. Så blir det neste ultralyd i uke 18 tenker eg. Håret har så utrolig masse og si utseende messig og på kosn du føler deg. Eg er på mitt 4 år som frisør:-D og syns det er veldig gøy! bestilt deg en time nå da? Sku jo gjort det før 17.mai. Hehe
 
Å, jeg vet, skulle absolutt bestilit før 17.mai. Får prøve å gjøre det beste ut av det=P Er såå enig, det har alt å si for hvordan du føler deg!

Jeg er 11 uker på vei, synes tiden går fort! :) Du da? Hatt noen symptomer?

Håper du får en kjempefin 17.mai, gratulerer med dagen:) Håper solen snart titter frem!!
 
Å, jeg vet, skulle absolutt bestilit før 17.mai. Får prøve å gjøre det beste ut av det=P Er såå enig, det har alt å si for hvordan du føler deg!

Jeg er 11 uker på vei, synes tiden går fort! :) Du da? Hatt noen symptomer?

Håper du får en kjempefin 17.mai, gratulerer med dagen:) Håper solen snart titter frem!!
hehe e
Å, jeg vet, skulle absolutt bestilit før 17.mai. Får prøve å gjøre det beste ut av det=P Er såå enig, det har alt å si for hvordan du føler deg!

Jeg er 11 uker på vei, synes tiden går fort! :) Du da? Hatt noen symptomer?

Håper du får en kjempefin 17.mai, gratulerer med dagen:) Håper solen snart titter frem!!

hehe eg er 12 uker på mandag sånn ca da. Eg har egentlig ikkje hatt så veldig mange symptomer, eg har ømme bryst enda og har vært veldig trøtt og sliten, men ellers har eg heldigvis sluppe unna det andre. Blir kvalm visst det går for lang tid mellom måltidene. Men sånn er det sikkert for de fleste. Du da? Symptomer på deg? Håper du hadde en kjempefin 17. Mai. Ble ikkje været vi håpte på men, fikk feiret den med mine tantebarn og familie så hadde det kjempekjekt:)
 
Så bra at du hadde en bra 17.mai:) Vi hadde en fantastisk 17.mai, vi koste oss masse:) Se været ute idag da, endelig sommer! Hurra!!!:) Planer for langhelgen da?

Samme symptomer her; veldig ømme bryster (fortsatt) og utrolig trøtt og sliten! Ikke vært noe kvalm el noe, litt uggen rett etter frokost, men det er så lite at det tells nesten ikke:)

Ha en tipp topp dag videre!:) Nyt sommerdagen:)
 
Så bra:) Ja, vi reiste hjem til min mor og far i dag på landet for å ligge og late oss i solen. kjempedeilig. 27 grader i skyggen. Vi reiser inn på Osterøy i morgen på hytten til mine foreldre. Blir sikkert litt fisking, grilling, maaaaasse soling, og leke litt med tantebarn. Dere/du da? noen planer? ligeså:) må nytes. varer vel ikkje så alt for lenge!
 
Så bra:) Ja, vi reiste hjem til min mor og far i dag på landet for å ligge og late oss i solen. kjempedeilig. 27 grader i skyggen. Vi reiser inn på Osterøy i morgen på hytten til mine foreldre. Blir sikkert litt fisking, grilling, maaaaasse soling, og leke litt med tantebarn. Dere/du da? noen planer? ligeså:) må nytes. varer vel ikkje så alt for lenge!

Hvor på Osterøy har de hytte? Eg skal på jobb på Osterøy ambulansen på onsdag :)
 
Så bra:) Ja, vi reiste hjem til min mor og far i dag på landet for å ligge og late oss i solen. kjempedeilig. 27 grader i skyggen. Vi reiser inn på Osterøy i morgen på hytten til mine foreldre. Blir sikkert litt fisking, grilling, maaaaasse soling, og leke litt med tantebarn. Dere/du da? noen planer? ligeså:) må nytes. varer vel ikkje så alt for lenge!


Det hørtes deilig ut :) Latet meg jeg og igår, og det var helt herlig. Synes det ble nesten litt for varmt, ble for stor overgang; snø 2.mai, knallvarme og sol 18.mai:p Men for all del, nyter det:) Endelig er sommeren her, bare håpe den blir!

Å høres ut som dere får en deilig dag i dag, skikkelig sommerdag! Har sendt mannen på en ukes ferie, men det blir nok grilling her og! Skal over til noen venner, blir kjekt!

Kos dere på Osterøy, ha en skikkelig bra dag:)
 
Utrolig deilig langhelg dette her!! Til og med fått litt farge på kroppen. Syns ikkje overgangen var noe som helst problem. Hehe men det finnes jo ikkje noen mellomting på denne delen av landet. Det er enten eller virker det som:p No er det bare og forberede seg til arbeidsdag i morgen. .. MEN eg kan endelig rope HURRA for at eg har bikket uke 12!!! :) er det noen her som har begynt å slite med bekkenløsning allerede?
 
Samme her er inne i den 12 uken nå :) ! Tror eg har begynne å kjenne en antydning til bekken. Men har ikke hatt det før så vet liksom ikke helt hvordan d kjennes ut , eller om det bare blir innbilning . Jobber som frisør så står mye hele dagen så kan godt være derfor eg kjenner noe. Det er liksom oppe på Høgre side ved rompa , litt på langsida der . Kjennes ut som eg er ganske varm inni området der og det verker litt .. Noen som har erfaringer og vêr hvordan d kjennes ut ?
 
Er frisør selv og sliter veldig de siste timene på jobb. Er ikkje noe særlig. Har fått påvist bekkenløsning så holder på og finne meg fysio men er jo så lang ventetid over alt
 
Hei igjen:)

Hvordan er formen??

I dag er jeg 12 uker og jeg har nå vært på min 1.kontroll hos lege. Veldig spennende:) I dag følte jeg alt ble veldig virkelig - jeg skal bli mamma!! :O

Planer for helgen da? Bergen skuffer ikke, det skal bli sol :)
 
Hei igjen:)

Hvordan er formen??

I dag er jeg 12 uker og jeg har nå vært på min 1.kontroll hos lege. Veldig spennende:) I dag følte jeg alt ble veldig virkelig - jeg skal bli mamma!! :O

Planer for helgen da? Bergen skuffer ikke, det skal bli sol :)

Jobber døgnvakt og går av i morgen tidlig :) resten av helga skal nytes i fint vær og hyttetur :) :) Bergen er helt fantastisk i dette været :) :) :)

Formen er absolutt stigende!!! :)
 
Jeg er også fra Bergen:)
 
Så bra formen er stigende lilletrille :) Hvor langt er du på vei nå?

Hyttetur høres veldig kjekt ut :) Håper været kommer seg etterhvert, for ingenting slår Bergen i solskinn:)

Velkommen anette 11:) Hvor langt er du på vei da?

Har dere planer for helgen?
 
Jeg er 12+3 i dag. Vi tilbringer helgen med barnefri og hyttevisninger. Vi er på jakt etter hytte ved sjøen. I dag har vi vært på Tysnes og i morgen blir det Radøy:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 12+3 i dag. Vi tilbringer helgen med barnefri og hyttevisninger. Vi er på jakt etter hytte ved sjøen. I dag har vi vært på Tysnes og i morgen blir det Radøy:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eg er på hyttetur på Tysnes denne helga :)
 
Back
Topp