Noen fra Bergen?

Hei!

Jeg trenger virkelig (!) en tur til frisøren, er det noen som vet hvordan det er med graviditet i forhold til striping (blonde striper). ?

Noen som har noen kjekke planer for helgen da?

Håper alle har en fin helg:)

Jeg tror striping er trygt, men det vet sikkert frisøren:)

Jeg har vært på jobb i dag og mannen er i utdrikningslag, så jeg skal tilbringe kvelden i sofakroken med noe gøy på tv'en. Tenkte jeg skulle finne frem heklingen og starte på babyteppe, synes det er kos! Du da, skal du noe kjekt i kveld? :)

Jeg er bare kjedelig :P
Tilbringer dagen i sofaen og nå har jeg lagt meg, for dårlig til å klare så mye mer enn det..

God morgen:)

Deilig med avslapningskveld, det trengs innimellom! Noe kjekt på tv? Jeg hadde jentekveld igår, kjekt! Men kjenner dagen i dag blir viet til sofaen!:)

Så kjekt med babyteppe! Jeg har og lyst til å begynne med sånt, men jeg er ikke flink til verken å hekle eller strikke. på tide å lære meg det skikkelig nå:)

Ikke kjekt å lese at du er så kvalm. Håper virkelig du snart er bedre:) Hvor lenge hadde du det slik med de to første? Håper du fikk en god natts søvn :)

Håper du snart føler deg bedre:) håper du slipper at det varer i 10 uker denne gangen.. Er du sykemeldt? Lykke til hos legen i morgen! Håper de har noe som kan virke mot kvalmen.

Jeg er blitt veldig trøtt de siste dagene, vil sove hele tiden :P

Er dere nøye på hva dere spiser?

Håper du snart føler deg bedre:) håper du slipper at det varer i 10 uker denne gangen.. Er du sykemeldt? Lykke til hos legen i morgen! Håper de har noe som kan virke mot kvalmen.

Jeg er blitt veldig trøtt de siste dagene, vil sove hele tiden :P

Er dere nøye på hva dere spiser?
Jepp er sykemeldt :)
Prøver å spise sunt ja, men akkurat nå jobber jeg med å klare å spise ;)

Ja, skjønner fokuset blir mer på holde på mat/ klare å spise mat. Men er du bevisst på å ikke spise fetaost/spekemat/ørret etc? Mye å holde styr på synes jeg, ikke alltid like lett å holde seg oppdatert på det området der! :)

Ja, skjønner fokuset blir mer på holde på mat/ klare å spise mat. Men er du bevisst på å ikke spise fetaost/spekemat/ørret etc? Mye å holde styr på synes jeg, ikke alltid like lett å holde seg oppdatert på det området der! :)
Åja, det unngår jeg så klart. Var i Spania i påsken, vågde nesten ikke spise noe pålegg ;)

Hehe, vi satt akkurat å diskuterte ferie i forhold til mat :P Planlegger sommerferien. Jeg er super nøye på alt, tør jo nesten ikke å spise noe :P Men det er bedre å være føre var, og det er jo bare i 9 mnd, så det skal nå gå bra :)

Eg e fra Bergen og. Ser ut som en fin Bergensgjeng dette. :) :) :)

Eg e gjerne me på treff, ut i 2. trimester. Mistet i MA to ganger tidligere, då hadde eg både vært på treff og planlagt når eg mistet. Det va kjedelig det.. Så denne gangen vil eg se et friskt og bankende hjerte som har passert 12 uker før eg tør å våge meg me. ;)

Har termin 29 des og e stusselige 5+1 i dag.. 1. trimester e et mareritt syns eg. Hehe. Masse bekymringer, hemmelighetskremmeri og dårlig form.. Krysser fingrene for at denne spiren e frisk og sunn, men tør ikkje håpe for mye. Tar blodprøver ukentlig, og etter uke 8 får eg ukentlig UL også, hvis spiren fortsatt e i fin form. :) YEY!

Forresten så har eg en sønn på 4 fra før. ;)

Forresten, noen av dokkar som har erfaring med privat gyn og UL i Bergen? Eg har gått til Mortensen på Sentrumslegene. I mitt første svangerskap var eg veldig fornøyd med oppfølging og alt. Men no har de flyttet til nye "lokaler" som virker bare amatørmessig. Fikk ikkje go følelse av å være der. No mistet eg jo sist, og har blitt lovet oppfølging av en annen gyn denne gangen. (Ikkje privat) Men om det ikkje skulle bli aktuelt av en eller annen grunn, så lurer eg på om det fins andre flinke rundt omkring i Bergen? :)

Jeg går til Bjerknes på Nesttun. Fikk henvisning av lege for å få oppfølging pga svangerskap utenfor livmoren i januar. Han er visst veldig dyktig i jobben sin, og det var han som oppdaget at det satt i egglederen sist. Var hos han da jeg var 6 uker og skal tilbake når jeg er 10 uker.

Så kjekt at vi blir flere her inne, velkommen & gratulerer med den lille spiren :) Hvordan er formen deres?

Jeg har lurt på det samme som deg JPSK - jeg tenkte å gå på tidlig UL i uke 12.

Har dere bestilt den første svangerskapskontrollen? Jeg er nå i uke 8 + 3, og tenker det kanskje begynner å bli på tide. Nå har jeg vist at jeg er gravid en stund, jammen flyr tiden avgårde. Gleder meg til jeg kan fortelle folk om vår lille hemmelighet:) Når begynner dere å fortelle folk?

Eg har fortalt det til mamma, pappa, mine nærmeste venner samt sjefen.. Mest siden det gikk galt sist, så folk vet og har mulighet til å ta hensyn.

Mht UL så tar eg sikkert kontakt me Mortensen på Sentrumslegene igjen.. Vi får se. :) Håper han gynekologen eg går til holder ord og følger opp då, for då slipper eg privat. :)

Back
Topp