Noen førstegangsgravide på forumet for 2017 ? =)

Grattis :D Morro når den endelig sitter :) Prøvd et år selv faktisk før den plutselig satt :) Håper du slipper unna kvalmen, den er ikke noe morsom... Og når det gjelder lakenskrekk har jeg det samme xD Bare at jeg våkner sulten da,, Før spiste jeg relativt lite, nå føler jeg at jeg må spise hele tiden.. Fryktelig slitsomt :) Men går seg vel til :D

Haha, ja i dag våknet jeg skrubbsulten klokken 6! Det har aldri skjedd før. Har plutselig blitt en frokostspiser! Vanligvis er jeg ikke sulten før lunsjtider. Enn så lenge er jeg ikke særlig kvalm i dag, så jeg krysser fingrene for at det holder seg sånn :)

Haha, ja i dag våknet jeg skrubbsulten klokken 6! Det har aldri skjedd før. Har plutselig blitt en frokostspiser! Vanligvis er jeg ikke sulten før lunsjtider. Enn så lenge er jeg ikke særlig kvalm i dag, så jeg krysser fingrene for at det holder seg sånn :)

Samma her,, Trodde jeg var mett før jeg la meg, stod opp 2 for å spise.. våknet 4 for å tisse, og 6 for å spise igjen.. :P Helt håpløst :P

Føler med deg, jeg har trodd at jeg har hatt SA opptil 3 ganger jeg,, men hos meg lever spiren i beste velgårende :) 9+1 idag :) OG spiren kan jo være like ønsket selvom den ikke var planlagt tenker jeg da :D

Jeg føler med deg, synes det er kjempeskummelt jeg! :confused: Åå, så spennende :) Og spiren er ABSOLUTT ønsket, gledet meg i mange år alt :angelic:

Jeg er også førstegangs gravid.. Må innrømme at jeg er veldig spent og nervøs for om jeg får oppleve å gå helt til termin 13. Januar! Håper det, men bekymret likevel. Men hvem er vel ikke det? Hehe. Er 8+3 i dag :-)

Jeg er også førstegangs gravid.. Må innrømme at jeg er veldig spent og nervøs for om jeg får oppleve å gå helt til termin 13. Januar! Håper det, men bekymret likevel. Men hvem er vel ikke det? Hehe. Er 8+3 i dag :)

Tror det er mange av oss som bekymrer oss, meg inkludert :) Spennende saker :) for min del, utenom symptomer og luftmage så føler jeg meg ikke så gravid, blir vel annerledes når man faktisk begynner å få babymage og kjenner liv :)

Back
Topp