Noen førstegangsgravide på forumet for 2017 ? =)

Kan man si førstegangs gravid selvom man har hatt tidlig SA? Sier første gang jeg håper spiren sitter helt til 2017 :D

10 uker idag! Har ik vært på ul så håper fortsatt det er liv inni der! man er jo helt nervevrak D går jo helst bra heldivis☺️

Jeg er gravid for første gang, 5+3 (termin 31.1.17). Jeg fikk stor mage allerede for en uke siden, noen andre om har fått det? Er ikke forstoppet heller :p kan ikke gå med stramme klær lenger :wideyed:

Jeg er også gravid med første. Jeg merker det rundt magen jeg og, er 6+1 og å ha på stramme klær er bare helt grusomt. Føler meg spesielt oppblåst og stor på kvelden, på morningen er magen normal igjen.

10 uker idag! Har ik vært på ul så håper fortsatt det er liv inni der! man er jo helt nervevrak D går jo helst bra heldivis☺️

Grattis :) Går som regel fint selvom man ikke har vært på tidlig ultralyd :) Har selv vært på 3, men jeg har desverre slitt med en god del blødninger =/ Trodd at det har vært spontanabort alle 3 gangene.. Men jeg har en tøffing i magen som liker å skremme meg litt :D
Jeg er gravid for første gang, 5+3 (termin 31.1.17). Jeg fikk stor mage allerede for en uke siden, noen andre om har fått det? Er ikke forstoppet heller :p kan ikke gå med stramme klær lenger :wideyed:

Stor mage kan nok komme av at man er litt oppblåst :) Da er spiren såpass liten enda :) Jeg selv har også litt mage, men det er nok bare luft og mat (forstoppa). Blir liksom ekstra synlig når man har liten mage fra før x)

Jeg er også gravid med første. Jeg merker det rundt magen jeg og, er 6+1 og å ha på stramme klær er bare helt grusomt. Føler meg spesielt oppblåst og stor på kvelden, på morningen er magen normal igjen.

Føler med deg på den :)

Jeg er også gravid med første:happy:
Veldig kjekt og spennende.
Er 10+1 i dag:happy:

Så spennende :) Og ikke langt unna 12 uker heller :D <3

Min er ikke normal om morgen heller.. Det går seg vell til om noen uker :)

Fyrstegongs her og, 10+2 og termin i slutten av desember, men rekna vel egentlig med å havne her :happy: Kjekt at vi er så mange som er fyrstegongs:happy:

Kjempespennende! Begynner heldigvis å bli litt tryggere nå! :happy: vært veldig redd for å miste, selv om spiren vår ikke var helt planlagt :smiley-angelic002

Føler med deg, jeg har trodd at jeg har hatt SA opptil 3 ganger jeg,, men hos meg lever spiren i beste velgårende :) 9+1 idag :) OG spiren kan jo være like ønsket selvom den ikke var planlagt tenker jeg da :D

Jeg er også gravid for første gang etter ett år med prøving - et meget ønsket og etterlengtet barn! :) er 5+4 i dag (siden det er over midnatt.. Hehe..) og har bestilt time til TUL uke 7! Gleder meg utrolig mye til å se om alt står bra til der inne.

Jeg har hatt ufattelig ømme bryster de siste to ukene. Jeg må sove med en stram topp og våkner av smerte hver gang jeg snur meg. Har også vært mye oppblåst, så jeg ligger unna de inntilsttende klærne for tiden.

Jeg sliter generelt med søvn. Er veldig sliten og trøtt, men sover veldig korte intervaller. Våkner som oftes hver 2-3 time fordi jeg må tisse eller fordi puppene er ømme. Er gjerne lys våken i 5-6 tiden, så da står jeg opp. Kanskje det er kroppen sin måte å forberede seg på våkenetter? Hehe :) så lenge jeg får meg 30 minutter på sofaen på ettermiddagen så går det fint!

Jeg har vært ganske kvalm i dag, er litt spent på om det er tilfeldig og forbigående eller om det er svangerskapskvalmen som setter inn.

Jeg er også gravid for første gang etter ett år med prøving - et meget ønsket og etterlengtet barn! :) er 5+4 i dag (siden det er over midnatt.. Hehe..) og har bestilt time til TUL uke 7! Gleder meg utrolig mye til å se om alt står bra til der inne.

Jeg har hatt ufattelig ømme bryster de siste to ukene. Jeg må sove med en stram topp og våkner av smerte hver gang jeg snur meg. Har også vært mye oppblåst, så jeg ligger unna de inntilsttende klærne for tiden.

Jeg sliter generelt med søvn. Er veldig sliten og trøtt, men sover veldig korte intervaller. Våkner som oftes hver 2-3 time fordi jeg må tisse eller fordi puppene er ømme. Er gjerne lys våken i 5-6 tiden, så da står jeg opp. Kanskje det er kroppen sin måte å forberede seg på våkenetter? Hehe :) så lenge jeg får meg 30 minutter på sofaen på ettermiddagen så går det fint!

Jeg har vært ganske kvalm i dag, er litt spent på om det er tilfeldig og forbigående eller om det er svangerskapskvalmen som setter inn.

Grattis :D Morro når den endelig sitter :) Prøvd et år selv faktisk før den plutselig satt :) Håper du slipper unna kvalmen, den er ikke noe morsom... Og når det gjelder lakenskrekk har jeg det samme xD Bare at jeg våkner sulten da,, Før spiste jeg relativt lite, nå føler jeg at jeg må spise hele tiden.. Fryktelig slitsomt :) Men går seg vel til :D

Back
Topp