Hannesofiemyr
Forelsket i forumet
Første gang her også =D Er 7+2 Gleder meg til det har gått 12 uker, så jeg kan nyte dette for fult. Ikkes å mye nyting med kvalme og svimmelhet enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gang her også =D Er 7+2 Gleder meg til det har gått 12 uker, så jeg kan nyte dette for fult. Ikkes å mye nyting med kvalme og svimmelhet enda.
Førstegangs jeg også (hatt en selvbestemt abort for noen år siden, men siden det ikke ble fullført regner jeg ikke med det)Hadde aldri trodd at det skulle føre med seg SÅ mye bekymringer
![]()
GratulererJa da blir det jo ditt første barn <3 Vi får håpe vi kan slappe mer av etter uke 12
Selvom risikoen for SA minsker for hver uke
![]()
Ja, men tida fram til 12 uker går jo så ufattelig seintTrøster meg med at jeg fortsatt har symptomer og at kvalmen har begynt å snike seg innpå. Sjeldent man ønsker å være kvalm, men nå er det en betryggelse
![]()

Hei, førstegangs gravid og helt fersk i gamet og i forumet. Er I uke 6(?) Merker jeg er heeelt grønn på dette området, men spennende å kjenne på hvor mye forandringer en så liten spire kan skape i kroppen Veldig kjekt å se så mange andre i samme båt
Jeg føler akkurat det samme. Leser å Google alt føle jegGravid for første gang!![]()
Er 7+1, er helt grønn på alt som har med graviditet og gjøre så prøver å lese meg opp litt![]()
Gravid for første gang!
Er 7+1, er helt grønn på alt som har med graviditet og gjøre så prøver å lese meg opp litt![]()
Førstegangsgravid her og! I dag er jeg 5+3 og kjenner ikke på så alt for mange symptomer enda, bare litt murringer, trøtthet og ekstremt hormonell!
Føler meg også ganske grønn på alt, og det hele er både spennende og skremmende!![]()
Vet ikke om jeg teller som førstegangsgravid da jeg har en SA bak meg. Er i hvertfall 8+2 idag og sliter ekstremt med kvalme. Ellers håper jeg på at spiren sitter denne gangen <3
Jeg er førstegangs gravid etter 2 år med prøving og to prøverørsforsøk8+0 i dag. Har ikke vært noe særlig kvalm, bare litt uggen innimellom. Er i overkant hormonell og må ha meg en lur på sofaen på ettermiddagene. Det et vel det, egentlig av symptomer. Jo, også ømme pupper i varierende grad. Var på tidlig UL for ei uke siden og så et fint bankende hjerte❤
Førstegangs her også! Særdeles etterlengtet, kan man si..7+4 i dag, og skal til tidlig ultralyd om en uke!
Synes jeg har masse symptomer jeg, altså! Mye murringer, store deler av dagen. Kanskje et tegn på at det kan være to inni der??
Førstegangsfødende her ogsåEr 8+2 uker i dag ! Har gledet meg til å blir gravid og til å få barn hele livet mitt, og nå som det har skjedd, er jeg vanvittig nervøs for at det skal skje noe galt, blir helt gal av det
Så prøver å tvinge meg selv til å slappe av! Har masse symptomer da, så tenker at det er "bra"
<3
Er også førstegangsgravid. Er kommet til 7+1 i dag. Sliter endel med kvalme, svimmelhet og generell uggenhet. Mye trøtt. Så symptomer er det nok av. For ikke å snakke om oppblåsthet og magestikkinger.
Også jeg er førstegangsgravider i uke 6 så tidlig ennå, veldig spent på kroppens forandringer!