Noen førstegangsgravide på forumet for 2017 ? =)

Første gang her også =D Er 7+2 Gleder meg til det har gått 12 uker, så jeg kan nyte dette for fult. Ikkes å mye nyting med kvalme og svimmelhet enda.

Første gang her også =D Er 7+2 Gleder meg til det har gått 12 uker, så jeg kan nyte dette for fult. Ikkes å mye nyting med kvalme og svimmelhet enda.

Gratulerer :) Enig med deg der, kvalmen min kommer og går heldigvis, men har en fantastisk samboer som tar seg av all matlaging om dagen :) Ikke lenge igjen nå ! :)

Førstegangs jeg også (hatt en selvbestemt abort for noen år siden, men siden det ikke ble fullført regner jeg ikke med det) :) Hadde aldri trodd at det skulle føre med seg SÅ mye bekymringer :P

Førstegangs jeg også (hatt en selvbestemt abort for noen år siden, men siden det ikke ble fullført regner jeg ikke med det) :) Hadde aldri trodd at det skulle føre med seg SÅ mye bekymringer :p

Gratulerer :D Ja da blir det jo ditt første barn <3 Vi får håpe vi kan slappe mer av etter uke 12 :) Selvom risikoen for SA minsker for hver uke :D

Gratulerer :D Ja da blir det jo ditt første barn <3 Vi får håpe vi kan slappe mer av etter uke 12 :) Selvom risikoen for SA minsker for hver uke :D

Ja, men tida fram til 12 uker går jo så ufattelig seint :P Trøster meg med at jeg fortsatt har symptomer og at kvalmen har begynt å snike seg innpå. Sjeldent man ønsker å være kvalm, men nå er det en betryggelse :P

Ja, men tida fram til 12 uker går jo så ufattelig seint :p Trøster meg med at jeg fortsatt har symptomer og at kvalmen har begynt å snike seg innpå. Sjeldent man ønsker å være kvalm, men nå er det en betryggelse :p

Enig med deg der :) Betyr jo i bunn og Grunn at våre små spirer vokser seg større og sterkere <3 For en spennende tid vi har i møte !! :Heartred

Hei, førstegangs gravid og helt fersk i gamet og i forumet. Er I uke 6(?) Merker jeg er heeelt grønn på dette området, men spennende å kjenne på hvor mye forandringer en så liten spire kan skape i kroppen Veldig kjekt å se så mange andre i samme båt

Hei, førstegangs gravid og helt fersk i gamet og i forumet. Er I uke 6(?) Merker jeg er heeelt grønn på dette området, men spennende å kjenne på hvor mye forandringer en så liten spire kan skape i kroppen Veldig kjekt å se så mange andre i samme båt

Gratulerer så mye =) kjenner meg igjen, føler meg litt grønn jeg også :)

Gravid for første gang! :)
Er 7+1, er helt grønn på alt som har med graviditet og gjøre så prøver å lese meg opp litt :)

Førstegangsgravid her og! I dag er jeg 5+3 og kjenner ikke på så alt for mange symptomer enda, bare litt murringer, trøtthet og ekstremt hormonell! :p

Føler meg også ganske grønn på alt, og det hele er både spennende og skremmende! :-)

Vet ikke om jeg teller som førstegangsgravid da jeg har en SA bak meg. Er i hvertfall 8+2 idag og sliter ekstremt med kvalme. Ellers håper jeg på at spiren sitter denne gangen <3

Gravid for første gang! :)
Er 7+1, er helt grønn på alt som har med graviditet og gjøre så prøver å lese meg opp litt :)

Da er det flere av oss iallefall :P Alt er veldig spennende :)

Førstegangsgravid her og! I dag er jeg 5+3 og kjenner ikke på så alt for mange symptomer enda, bare litt murringer, trøtthet og ekstremt hormonell! :p

Føler meg også ganske grønn på alt, og det hele er både spennende og skremmende! :)

Enig meg deg der :) Veldig spennende :) Flere symptomer kan komme etterhvert, kjenner meg igjen i alle overnevnte, men her har svangerskapskvalmen plutselig blusset opp og gjort ting litt ubehagelig xD Så nå er det kvalmestillende og hvile som gjelder fremover..

Vet ikke om jeg teller som førstegangsgravid da jeg har en SA bak meg. Er i hvertfall 8+2 idag og sliter ekstremt med kvalme. Ellers håper jeg på at spiren sitter denne gangen <3

Blir første barnet da forhåpentligvis :) Det ser jeg på som første gang :D Og kommet ganske langt også ser jeg, jeg selv har 8+5 idag :) Syntes tiden går så tregt frem til uke 12...

Jeg er førstegangs gravid etter 2 år med prøving og to prøverørsforsøk:) 8+0 i dag. Har ikke vært noe særlig kvalm, bare litt uggen innimellom. Er i overkant hormonell og må ha meg en lur på sofaen på ettermiddagene. Det et vel det, egentlig av symptomer. Jo, også ømme pupper i varierende grad. Var på tidlig UL for ei uke siden og så et fint bankende hjerte❤

Førstegangs her også! Særdeles etterlengtet, kan man si.. :) 7+4 i dag, og skal til tidlig ultralyd om en uke!

Synes jeg har masse symptomer jeg, altså! Mye murringer, store deler av dagen. Kanskje et tegn på at det kan være to inni der??

Førstegangsfødende her også :) Er 8+2 uker i dag ! Har gledet meg til å blir gravid og til å få barn hele livet mitt, og nå som det har skjedd, er jeg vanvittig nervøs for at det skal skje noe galt, blir helt gal av det :( Så prøver å tvinge meg selv til å slappe av! Har masse symptomer da, så tenker at det er "bra" :p <3

Er også førstegangsgravid. Er kommet til 7+1 i dag. Sliter endel med kvalme, svimmelhet og generell uggenhet. Mye trøtt. Så symptomer er det nok av. For ikke å snakke om oppblåsthet og magestikkinger.

Også jeg er førstegangsgravid :) er i uke 6 så tidlig ennå, veldig spent på kroppens forandringer!

Jeg er førstegangs gravid etter 2 år med prøving og to prøverørsforsøk:) 8+0 i dag. Har ikke vært noe særlig kvalm, bare litt uggen innimellom. Er i overkant hormonell og må ha meg en lur på sofaen på ettermiddagene. Det et vel det, egentlig av symptomer. Jo, også ømme pupper i varierende grad. Var på tidlig UL for ei uke siden og så et fint bankende hjerte❤

Så morro ! :) Gratulerer så mye, så deilig at det endelig sitter :) Tøffe saker å gå igjennom vil jeg tro :) Så heldig du er som ikke er så kvalm :) Hormonell kan jeg kjenne meg skikkelig igjen i, og søvnen.. konstant søvnbehov.. Så koselig at du har fått sett et bankende hjerte :) Jeg var på tul idag grunnet ferske blødninger i helgen, fikk se det samme :) Men jeg fikk også se navlestrengen :O :) Det var ekstra kult da syntes jeg, og det faktum at vi kunne ta ul på magen istedet for vaginalt :D

Førstegangs her også! Særdeles etterlengtet, kan man si.. :) 7+4 i dag, og skal til tidlig ultralyd om en uke!

Synes jeg har masse symptomer jeg, altså! Mye murringer, store deler av dagen. Kanskje et tegn på at det kan være to inni der??

Så herlig :) 7 + 4, begynner å komme seg da :) Det er et symptom det vettu :) Lykke til på tidlig ultralyd, da får du sikkert sett et lite bankende hjerte <3

Førstegangsfødende her også :) Er 8+2 uker i dag ! Har gledet meg til å blir gravid og til å få barn hele livet mitt, og nå som det har skjedd, er jeg vanvittig nervøs for at det skal skje noe galt, blir helt gal av det :( Så prøver å tvinge meg selv til å slappe av! Har masse symptomer da, så tenker at det er "bra" :p <3

kjenner meg såå igjen i det du skriver, og her har jeg i tillegg hatt en god del blødninger, så jeg har vært på 3 tidlige ultralyder,, takk og lov at jeg har en lege med ul apparat og som syntes dette er like spennende og morro som meg :) Symptomer er jo et godt tegn det :) Lykke til <3

Er også førstegangsgravid. Er kommet til 7+1 i dag. Sliter endel med kvalme, svimmelhet og generell uggenhet. Mye trøtt. Så symptomer er det nok av. For ikke å snakke om oppblåsthet og magestikkinger.

Word ! Heldigvis sier legen at det vanligvis gir seg etter uke 12 :) Vi får satse på at han har rett :D Gratulerer btw :)

Også jeg er førstegangsgravid :) er i uke 6 så tidlig ennå, veldig spent på kroppens forandringer!

Gratulerer :) Det kan jeg tenke meg ! Veldig spennende dette her :D

Første gang her også. 7+1 i dag. Men er så heldig at jeg er bonusmor til en på 9. Gleder meg kjempe mye til å kunne fortelle det til han☺

Back
Topp