Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også gravid for første gang! 7+4 idag har spydd hver dag i en uke nå, går rundt og er småuggen hele tiden, men alle sier det er et bra tegn så jeg er bare glad og håper spiren sitter trenger ikke å bli verre da synes jeg.. lykke til videre
Er på en måte førstegangs her og. Har hatt en sa for to mnd siden men da visste jeg bare om graviditeten i tre dager så føler ikke det teller helt Det er først denne gangen jeg har hatt skikkelige symptomer og endringer på kroppen. Veldig rart men også veldig kjekt. Mange følelser og tankene svirrer rundt alt fra hvordan foreldrene mine kommer til å takle det til økonomi osv osv. Men alt ordner seg vel på sett og vis
Hehe sånn er det her og. Mannen står for maten om dagen. Er så glad for at mannen min er så god og forståelsesfull. Krysser alt jeg kan for spirene våre i januar gjengen Vi har en spennende tid i møte! Jeg skal på TUL når jeg er i uke 8. Gleder meg og håper jeg ser et sterkt hjerte som slår. Tiden kan ikke gå fort nok!kjenner meg igjen i mye, her hjemme lager mannfolket middag om dagen da jeg blir dårlig av matosen, og trøtt/slapp er jeg også Satser på at den klorer seg fast
Det meste ordner seg vel etterhvert vil jeg tippe Spennende tider fremover blir det iallefall, det er helt sikkert =D Og ikke minst koselig <3
Så morro Ja du sier noe der, mange plager, men det betyr jo bare at det skjer noe positivt i kroppen vår heldigvis <3 Og så morro at du har vært på tul Jeg skal imorgen faktisk, gleder meg veldig
Første gang her også Er bare 4+3 så håper spiren klorer seg fast !
Hehe sånn er det her og. Mannen står for maten om dagen. Er så glad for at mannen min er så god og forståelsesfull. Krysser alt jeg kan for spirene våre i januar gjengen Vi har en spennende tid i møte! Jeg skal på TUL når jeg er i uke 8. Gleder meg og håper jeg ser et sterkt hjerte som slår. Tiden kan ikke gå fort nok!
Ja, jeg gleder meg masse til januar og til å møte den lille. Så bare å krysse fingrene for at dette går bra for oss <3
Oj, lykke til!
Hei! Førstemann på vei her også, 6+2 i dag og krysser fingrene Vært gravid en gang før, men mistet kort tid etter jeg fant det ut så kjenner det mer på kroppen denne gang. Mest sliten og trøtt, kvalmen virker som tar seg litt opp (våknet i natt av at jeg var veldig kvalm - that's a first!), ellers kommer og går symptomene litt. Skal på TUL på tirsdag i håp om å roe nervene litt
oi så moro! Det var nok kjempe fint og spesielt tenker jeg Gratulerer så mye ennå et par uker til ul her. Håper tiden går fort og alt er bra med lilleHer står min Samboer for maten også Veldig deilig å få slippe matlagingen når man blir så kvalm av det Lykke til på TUL Jeg var idag, og der fikk jeg skimte et lite hjerte som slo <3
Lurer litt på en ting her... Skjønner ikke helt det med beregning av termin. På terminkalkulator til BV fikk jeg 17 januar. Nå prøvde jeg kalkulator fra 2 andre sider for moro skyld. Der fikk jeg termin 13 januar på den ene og 14 januar på den
oi så moro! Det var nok kjempe fint og spesielt tenker jeg Gratulerer så mye ennå et par uker til ul her. Håper tiden går fort og alt er bra med lille
Første gang her også, er 6+1 ifølge app, legen sa en dag lenger når han beregnet. Får bare krysse det som kan på at dette går veien
Første gang jeg er gravid ! 6+5 i dag. Fryktelig spent, nervøs, glad, ja alt på en gang!