Noen førstegangsgravide på forumet for 2017 ? =)

LilleSpire2017

Flørter med forumet
Januar 2017
Hei !

lurte på om det var flere som meg som er gravide for første gang og som venter barn i 2017 ? :)
Jeg fant ut for noen uker siden at jeg var gravid og er nå gravid i uke 7 =) Veldig spennende, og håper at spiren vil sitte :)

Hei!
Jeg er også gravid for første gang og venter barn januar 2017. :-)
Etter mine beregninger er jeg 6+2 i dag, altså i uke 7 som deg. :-)
Jeg skal til jordmor på helsestasjonen for første gang i morgen. Det gleder jeg meg veldig til! Da får jeg sikkert vite om jeg har regnet riktig også. :-) Håper både min og din spire sitter! ❤

Hei. Førsteganggravid her. 7+2. Skal til legen på fredag. Mye småkvalm og trøtt med litt svimmelhet. Håper selvsagt at alt er som det skal i magen. ☺️

Så morro ! :) Spennende med alle forandringene som skjer, her har jeg slitt med både kvalme, trøtthet, forsterket luktesans, men verst av alt har kanskje vært forstoppelse :P Jeg skal på u.l imorgen da jeg desverre har hatt litt småblødninger her og der, tatt hcg tester som viser flott økning heldigvis :) Så imorgen skal jeg forhåpentligvis se noen hjerteslag på ultralyden ! :)

Vært gravid noen ganger tidligere, men mistet.

Men nå håper jeg at spiren sitter frem til termin :D Er 6+0 i dag!

Første gang her også! 6+1 og akkurat hatt en utrolig teit krangel med en veldig irriterende samboer, så hormonene er på plass ihvertfall :P tul til tirsdag! *krysser fingrene*

Første gang her også! 6+1 og akkurat hatt en utrolig teit krangel med en veldig irriterende samboer, så hormonene er på plass ihvertfall :p tul til tirsdag! *krysser fingrene*

Haha ! Høres ut som meg :D Merkbart mer irritabel om dagen, og rørt av ingenting :D Lykke til på UL <3

Hei første gang her og. Er 5+4 ifølge terminkalkulator. Kjempe spennende og rart. Klarer ikke helt forstå at jeg er gravid. Håper virkelig lille klorer seg fast til i januar. Symptomer så det holder. Kvalm nesten konstant døgnet rundt, trøtt/slapp. Hadde ikke trodd jeg skulle bli så dårlig. Og så tidlig? Er det vanlig?

Hei første gang her og. Er 5+4 ifølge terminkalkulator. Kjempe spennende og rart. Klarer ikke helt forstå at jeg er gravid. Håper virkelig lille klorer seg fast til i januar. Symptomer så det holder. Kvalm nesten konstant døgnet rundt, trøtt/slapp. Hadde ikke trodd jeg skulle bli så dårlig. Og så tidlig? Er det vanlig?

Jeg har akkurat samme symptomer som deg! Jeg er 6+2 i dag.
Kvalmen startet for fullt i helgen. Jeg våkner kvalm. Blir litt bedre ut over dagen. På ettermiddag/ kvelden er jeg kvalm igjen. Er også fryktelig sliten og trøtt på ettermiddagen, så jeg har sovnet en times tid på sofaen i det siste.
Jeg trodde heller ikke at man skulle bli kvalm/sliten så fort. Vi får håpe at det er et bra tegn! ❤

Er andre ganger jeg er gravid, hadde en MA sist. Så blir første barnet forhåpentligvis :) er 7+4 idag.

Godt å høre det er andre som har det sånn. Ble virkelig tatt på senga der gitt. Men det er sikkert veldig forskjellig på symptomer og når det kommer. Føler meg helt tappet om dagen. Har også sovet når jeg har mulighet på dagen. Hehe ja får håpe det er et godt tegn. Tenker det jeg. Må prøve å se på det positivt ;)

kjenner meg igjen i mye, her hjemme lager mannfolket middag om dagen da jeg blir dårlig av matosen, og trøtt/slapp er jeg også :) Satser på at den klorer seg fast :)

Dette er første gang jeg er gravid for meg også. 7+2 idag. Begynner såvidt å venne meg til tanken, det er kjemperart:) Jeg ante ikke at man kunne ha sååå mange plager:meh: Allikevel er det jo også veldig stas! Har vært på tul, alt så kjempefint ut:)

Dette er første gang jeg er gravid for meg også. 7+2 idag. Begynner såvidt å venne meg til tanken, det er kjemperart:) Jeg ante ikke at man kunne ha sååå mange plager:meh: Allikevel er det jo også veldig stas! Har vært på tul, alt så kjempefint ut:)

Så morro :) Ja du sier noe der, mange plager, men det betyr jo bare at det skjer noe positivt i kroppen vår heldigvis <3 Og så morro at du har vært på tul :) Jeg skal imorgen faktisk, gleder meg veldig :)

Back
Topp