Noen andre som så smått tenker på hva som skal kjøpes inn?

Kom over ei som selger brukt Stokke steps med babysete. Noen som har erfaring med den? Tripp trapp (med babysete) er jo også populær så vidt jeg vet. Hva hadde dere valgt? Hun skal ha 1500 for den, og den er veldig lite brukt. Så usikker på om jeg skal slå til :think005
Vi har steps til eldstemann på tre år, og den sitter han godt i enda. Men vi har kjøpt babysete (sånn vippestolgreie nevnt over her) til den som minstemor kan sitte i. Blir nok en ny stol til eldstemann da :)

https://www.barnashus.no/stokke/steps-babyset-black kjøpte denne sammen med stolen, tror vi brukte den til han var rundt 1,5 år.
 
Vi er veldig glade i steps :happy: foruten bena som man sparker i, men det gjør jeg med alle barnestoler.. veldig praktisk med vippestolen!
 
Vi har Tripptrapp til første, ålreit den, men noe herk å vaske og synes den tar så stor plass! Jeg har veldig lyst på Kaos Klapp nå - noen som har erfaring?
 
Etter litt research (og kommentarer i forumet) så er det flere som sier at de liker Tripp trapp best til nyfødt og småbarn, mens steps er best til babyperioden. Så vi får tenke oss litt mer om før vi kjøper noe. Vi ser for oss to barn, så mulig vi kjøper begge to etter hvert :laughing002
 
Vi har Tripptrapp til første, ålreit den, men noe herk å vaske og synes den tar så stor plass! Jeg har veldig lyst på Kaos Klapp nå - noen som har erfaring?
Kaos er fin å se på! Det skal de ha. Men jeg finner så få på bruktmarkedet som ikke koster enormt mye, og i tillegg skal man ha nyfødtsetet.

Jeg har ogsååå hørt om folk som ikke klikker den helt i posisjon, og dermed klapper den sammen med baby i, men det husker jeg IKKE hvor jeg har hørt så ta det med en klype salt :happy:
 
Kjøpte en Stokke sleepi mini med utvidelse . Kuppet til 2000kr med strøkne madrasser også. Meeen kunne spart mer om vi bare tok en enklere bedside-crib :smiley-ashamed004
har i det siste begynt å tenke på en bedside og sprinkelseng i stedenfor Stokke mini + sleepi. Vanskelig å vite og vanskelig å se for seg :arghh:
 
Ungene her har brukt tripptrapp fra 0-10, da har de gått over til voksen-stol. Blitt en liten tradisjon :)
Alle har hver sin, de 3 eldste sine er pakket vekk på lofte og yngsta bruker sin ennå. Babyen får ny. Da får alle med seg sin egen når de trenger den/får barn. Min gamle fra jeg var liten har fått litt maling og står på hytta.
Steps blir litt som ikea sin føler jeg, mer ustabil og skikkelig snublefare pga de bena! Er glad i ikea sin også altså, så vi har flere av den også.
 
Etter litt research (og kommentarer i forumet) så er det flere som sier at de liker Tripp trapp best til nyfødt og småbarn, mens steps er best til babyperioden. Så vi får tenke oss litt mer om før vi kjøper noe. Vi ser for oss to barn, så mulig vi kjøper begge to etter hvert :laughing002
Jeg syntes Tripp Trapp var helt grei til baby også, men måtte bygge litt opp rundt ungen med et pledd den aller første tiden før han satt stabilt :happy: Jeg synes også den er skikkelig stabil og vil definitivt anbefale den:happy:
 
Vi var å hentet bruktkupp i går, da jeg har hatt kjempe lyst på stokke steps stolen med babyset og vippestol, fant på finn til 2500kr for alt sammen, så sparte oss 4000kr :) har hatt vanlig tripp trapp med newborn sete før,å vært fornøyd med det også, men ville nå prøve stepsen :)
 
har i det siste begynt å tenke på en bedside og sprinkelseng i stedenfor Stokke mini + sleepi. Vanskelig å vite og vanskelig å se for seg :arghh:
Ville bare avventet! Sett opp Stokke Sleepi til lille kommer, og hvis du synes det blir tungvint - kjøp en bedside. Det er det vi tenker! Krysser fingre for at hun trives i sengen sin og at vi slipper bedside :love017
 
Ville bare avventet! Sett opp Stokke Sleepi til lille kommer, og hvis du synes det blir tungvint - kjøp en bedside. Det er det vi tenker! Krysser fingre for at hun trives i sengen sin og at vi slipper bedside :love017
Prøøøver å avvente, hehe!

Vi har snart bestemt oss for det meste, og bestiller på barnas hus neste uke. Emmaljunga sento pro og bilstol med 360° rotasjon. Blir en utgift, men det blir godt å få bestilt før sommeren :love017
 
Prøøøver å avvente, hehe!

Vi har snart bestemt oss for det meste, og bestiller på barnas hus neste uke. Emmaljunga sento pro og bilstol med 360° rotasjon. Blir en utgift, men det blir godt å få bestilt før sommeren :love017
Gøy!! Vi skal begynne å sette opp ting neste helg, gleder meg :love017 :Heartred Er så stas!!
 
Hva skal babyen deres sove i på dagtid helt i begynnelsen? Babynest? Vugge? Noe annet? Bortkastet å ha begge deler på stua syns jeg :)
 
Hva skal babyen deres sove i på dagtid helt i begynnelsen? Babynest? Vugge? Noe annet? Bortkastet å ha begge deler på stua syns jeg :)
Vi skal ha bedside på soverommet, så enten tar jeg den med inn i stuen - den har hjul. Ellers så har jeg vugge jeg kan ta ned fra loftet og babynest. Så noe avhengig av hvordan baby er og hva baby foretrekker.
 
Hva skal babyen deres sove i på dagtid helt i begynnelsen? Babynest? Vugge? Noe annet? Bortkastet å ha begge deler på stua syns jeg :)
najell babynest i stuen i 1 etg, og Stokke mini sengen oppe i 2.etg
 
Hva skal babyen deres sove i på dagtid helt i begynnelsen? Babynest? Vugge? Noe annet? Bortkastet å ha begge deler på stua syns jeg :)
Hvis denne blir som storesøster så blir det å sove oppå meg på dagtid :hilarious: har heldigvis bæresjal fra før, og babynest som vi kan ha i sofaen. Skal også handle bedside-crib denne gangen som har hjul og vuggefunksjon, så tenker å trille den med meg dit det er behov på dagtid ☺️
 
Hva skal babyen deres sove i på dagtid helt i begynnelsen? Babynest? Vugge? Noe annet? Bortkastet å ha begge deler på stua syns jeg :)
Hvis denne blir som storesøster så blir det å sove oppå meg på dagtid :hilarious: har heldigvis bæresjal fra før, og babynest som vi kan ha i sofaen. Skal også handle bedside-crib denne gangen som har hjul og vuggefunksjon, så tenker å trille den med meg dit det er behov på dagtid ☺️
Sist hadde vi vugge i stuen, men den skulle absolutt ikke baby ligge i etter fylte 2 uker. Han var skikkelig klistremerkebaby, så det gikk i bæresele og bæresjal. De ligger klare denne gangen også, for å si det sånn. Ellers skal vi ha bedsidecrib på soverommet og får arve babynest å prøve i stuen denne gangen :happy:
 
Takk for svar alle sammen! Kanskje jeg skal investere i et skikkelig babynest som kan ligge i sofaen, kanskje med håndtak. Har også bedside som vi kan trille ut på stua :)
 
Takk for svar alle sammen! Kanskje jeg skal investere i et skikkelig babynest som kan ligge i sofaen, kanskje med håndtak. Har også bedside som vi kan trille ut på stua :)
Easygrow og Voksi har sånne bærebager nå btw som man kan bruke i vogna og bare løfte ut og bruke hvor som helst ellers, synes de ser veldig praktiske ut ;) lyst på sånn selv hvis jeg får mannen med på det hehe
 
Sist hadde vi vugge i stuen, men den skulle absolutt ikke baby ligge i etter fylte 2 uker. Han var skikkelig klistremerkebaby, så det gikk i bæresele og bæresjal. De ligger klare denne gangen også, for å si det sånn. Ellers skal vi ha bedsidecrib på soverommet og får arve babynest å prøve i stuen denne gangen :happy:
Godt du er beredt!! Har 2 bæreseler vi og 2 bæresjal, og tenkte å kjøpe et til sånn stretchy sjal :hilarious: er innstilt på å få enda en klistremerkebaby, spesielt hvis jeg må være aktiv med 2åringen imens spire sover så er det så kjekt med sjal. Så kjekt å kunne arve!! :love017 hvilken bedside-crib tenker dere på å kjøpe?
 
Back
Topp