Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh føler med deg, var veldig plaget med nr 2 (dette er nr 3) har ikke fått det ennå denne gang og håååper jeg slipper unna ♡. Satser på ar denne lindrer godt for deg!Dagens kjøp noen andre enn meg som plages?
Vis vedlegget 439598
Den der har vært min følgesvenn en stund nåDagens kjøp noen andre enn meg som plages?
Vis vedlegget 439598
Håper den funker, det er skikkelig ubehageligÅh føler med deg, var veldig plaget med nr 2 (dette er nr 3) har ikke fått det ennå denne gang og håååper jeg slipper unna ♡. Satser på ar denne lindrer godt for deg!
Syns du den fungerer?Den der har vært min følgesvenn en stund nå
Den funger for meg! Men har hørt andre si de ikke syns den funker for dem - så er nok noe varierende. Melk og Love hearts fungerer også for megHåper den funker, det er skikkelig ubehagelig
Syns du den fungerer?
Ille plaget! Har både denne og novaluzid (synes den smaker og funker bedre enn gavisconen)Dagens kjøp noen andre enn meg som plages?
Vis vedlegget 439598
Høres ut som det viktigste er i boks daJeg har endelig turt å begynne å kjøpe ting, og nå er bilstol, bæresjal og nyfødtklær i boks, inkludert hentesett strikket av mormor, samt verdens nydeligste babysvøp, også strikket av mormor. Men, det er også foreløpig det.
Vet også hva slags vogn jeg vil ha, samt hvilket babynest, så da er jo halve jobben gjort.
Mangler stellebord og bedside crib/babyseng. Litt usikker på om man egentlig trenger en bedside crib…? Noen med erfaring som har noe input på dette…?
Alle de tingene får man enkelt tak i etterpå også.. Bæresjal kan man alltids kjøpe seinere ved behov. Babygym trenger du ikke den første tiden, babycall er avhengig av hvordan dere bor, her blir ikke bilstolpose brukt før tidligst Desember.Nå mangler egentlig bare babycall, babygym, stelleveske og bilstolpose. Føler vi har hatt så god tid, men plutselig ble jeg veldig stresset da jeg så den ene hadde fire ukers leveringstid (termin om 8-9 uker)
Hadde egentlig tenkt at vi ikke trenger bæresjal eller lignende, men usikker på om vi kommer til å angre..? Noen erfaringer her?
Er det et vanskelig boligmarked der dere bor?10 uker til mini dukker opp (termin) og i hus har vi pittelitt klær, pumpe, bilspeil, bilstolbase og en Bæresele. Må nok ta meg en runde rundt å samle inn litt ting vi skulle arve nå snart (bilstol, vognpose hvertfall).
Eneste som må kjøpes nå snart er seng/bedside og laken tenker jeg så tar vi resten etterhvert. Litt dumt om mini kommer litt før og seng ikke er i hus .
Kjenner jeg ikke klarer å stresse lenger, får liksom ikke plass til noe her vi bor nå (stappfull leilighet) og vi har ikke funnet noe nytt å kjøpe ennå så har bare gitt opp hele greia tror jeg.
Jeg hadde klistremerkebaby og anbefaler bæresjal veeeldig varmt! Men igjen, hadde han sovnet andre steder enn på meg og godtatt vogn, hadde vi kanskje ikke hatt behov for det. Går an å se an behovet.Nå mangler egentlig bare babycall, babygym, stelleveske og bilstolpose. Føler vi har hatt så god tid, men plutselig ble jeg veldig stresset da jeg så den ene hadde fire ukers leveringstid (termin om 8-9 uker)
Hadde egentlig tenkt at vi ikke trenger bæresjal eller lignende, men usikker på om vi kommer til å angre..? Noen erfaringer her?
Boliger er her, men så er det prisene da. Vil ikke bo oss ihjel.. Men vi har sett to nå som vi må sjekke litt ut.Er det et vanskelig boligmarked der dere bor?
Skal ikke være enkelt! Er mange hensyn å ta når man har eldre barn! Lykke til!Boliger er her, men så er det prisene da. Vil ikke bo oss ihjel.. Men vi har sett to nå som vi må sjekke litt ut.
Vi gjør det og ganske vanskelig med å ikke ville flytte skole på barna da vi trives godt i akkurat denne "bygda".
Hei dere
Sliter så med å finne madrass til bedside criben vi har etter 2åringen. Målet til madrassen er 87*50, veldig klønete mål tydelig. Har sett på madrass fra jysk som man kan skjære til, usikker på om den er for mye og høy (5cm). Noen som har gode forslag/kommet over noen steder med gode madrasser til så små?
Kan man evt kjøpe en overmadrass som klippes til og brukes over den madrassen som er brukt?