Noen andre som så smått tenker på hva som skal kjøpes inn?

Var et lite frustrasjonsmoment for oss også, fordi bedside cribene har så mange forskjellige mål, og ingen av dem synes å være standard. Hvis du har en eldre modell fra et kjent merke kan det være verd å undersøke med dem eller butikken hvor du får tak i det.

Da vi lette etter det samme fordi vi tenkte å kjøpe brukt bedside, så jeg av tidligere tråder her, at folk enten kjøpte og skjærte til, slik du nevner (Jysk ble anbefalt av noen), eller kjøper spesialtilpasset (men da så det ut for meg som om jeg kom opp i samme prisen som for en ny bedside), eller gikk til innkjøp av overmadrass og beholdt den gamle under.

Bedsiden vi så på hadde var også laget i stoff, så bunnen/den opprinnelige madrassen var ikke helt lik målene som ble oppgitt, fordi selve senga bøyde/rundet litt oppover i bunn, så for oss så det ut som om en litt mindre madrass enn det som var oppgitt på produktsiden ville fungert fint.

Men vi endte opp med å vente, så vi landet aldri problemstillingen og må snart ut på nye runde om vi skal kjøpe ny eller prøve å skaffe madrass til en brukt.
Ah, ja! Akkurat samme tankene jeg har hatt. Såå håpløst at det skal være så vanskelig altså. Har liksom tenkt tanken på å kjøpe ny bedside selv, er jo ikke så store forskjellen mtp tiden jeg bruker på å lete og «stresse» over å finne en madrass :rolleyes:
 
venninna mi kjøpte Yngri bedside som hadde helt fjerne mål på madrassen. Hu kjørte ens ærend 3 timer til en butikk for å få fatt i riktig madrass. Helt teit :smiley-ashamed004
Såpass ja! Ja, skikkelig vanskelig med de bedsiden altså! Helt snodig at ikke de kan selge madrasser for seg. Alt for å tjene penger si :facepalm:
 
Back
Topp