Hva med å ha en tråd om tegn på at noe er på gang
Her kan vi skrive hva som skjer med kroppen de siste ukene før termin
Her kan vi skrive hva som skjer med kroppen de siste ukene før termin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed av manuellterapeuten min at bekkenet ble verre 2-3 uker før fødsel[emoji6]Sover dårlig, flere kynnere, heftigere bekkenløsning, stikninger nedentil, nedpress og veldig sliten. Mye dårligere form enn på samme tidspunkt i forrige svangerskap. Kanskje fordi jeg har en på 16 mnd fra før [emoji29]
Blir spennende å se om han/hun har rett i mitt tilfelle da [emoji3]Fikk beskjed av manuellterapeuten min at bekkenet ble verre 2-3 uker før fødsel[emoji6]
Får håpe det her har det faktisk blitt bedre, så det er vel sikkert et tegn på at det ikke nærmer seg riktig endaBlir spennende å se om han/hun har rett i mitt tilfelle da [emoji3]
Hm, vondt i symfysen, smerteilinger fra skrittet og nedover bena, vondt i korsrygg.
For noen blir det bedre når hodet har kommet langt ned har jeg hørt. Det stabiliserer der nede visstnokFår håpe det her har det faktisk blitt bedre, så det er vel sikkert et tegn på at det ikke nærmer seg riktig enda
Ja, det skjedde da hodet festet seg Men det er nok kun stille før stormen, var sånn sist også! Så nå får jeg virkelig ta i ett tak her hjemme før jeg blir hjelpesløs igjen [emoji14]For noen blir det bedre når hodet har kommet langt ned har jeg hørt. Det stabiliserer der nede visstnok