Noe på gang..?

Ingen rier, men murringer og blødninger om natta...
Jordmor i morgen tidlig, så blir spennende å høre hva hun sier :)
Hvordan blødning da? Skikkelig blod eller blodblandet utflod? Går selv med murringer og varierende utflod. Rosa/brun og rød :p
 
Blodblandet utflod ja.. Brun/rosa ish.. :p Men det er bare på natta og morgenen..
Jeg har hatt det siden mandag.. Roet seg litt i går, men kjenner murringer igjen i dag :p er 36+5 i dag og har siden uke 29 fått høre av jordmor at babyen antageligvis er klar i god tid før termin, så går i spenning hver dag :D
 
Jeg tror du føder på bursdagen min, jeg ;) På lørdag! ;) Lykke til :)
 
Uuuutrolig spennende at flere nå har fått tegn på at noe er på gang! :D
**JegÅvilKjenneTegn**
 
Uuuutrolig spennende at flere nå har fått tegn på at noe er på gang! :D
**JegÅvilKjenneTegn**
Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.
 
Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.

Du er ikke den eneste ;) Kjenner ikke noe jeg heller. Eneste jeg kjenner er at han synker nedover og mye kynnere men er nok langt unna fødsel her :)
 
Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.

Ikke noe tegn å kjenne her heller så vidt jeg vet. Mine turer (har blitt noen) på føden har vært pga ting som har vært "feil".
 
Vært hos jordmor nå..
Magen har sunket veldig på to uker...men hun har enda ikke festet seg..
Hun ville ikke kjenne etter no åpning/modning, for hun mente at det uansett ikke hadde noe å si, siden man kan gå med 2 cm åpning i flere dager...
Neste gang jeg skal til no kontroll er på termin, men hun trodde nok ikke jeg rakk den! ;)
Men ikkeno blod å se i dag.. Våknet av vonde sammentrekninger to ganger i natt. Thats it! Kjenner jeg er litt utålmodig.. :p
 
Vært hos jordmor nå..
Magen har sunket veldig på to uker...men hun har enda ikke festet seg..
Hun ville ikke kjenne etter no åpning/modning, for hun mente at det uansett ikke hadde noe å si, siden man kan gå med 2 cm åpning i flere dager...
Neste gang jeg skal til no kontroll er på termin, men hun trodde nok ikke jeg rakk den! ;)
Men ikkeno blod å se i dag.. Våknet av vonde sammentrekninger to ganger i natt. Thats it! Kjenner jeg er litt utålmodig.. :p
Herligheten så spennende :D Skal til jordmor i morgen jeg, forrige gang trodde hun egentlig ikke at vi skulle sees i morgen, men det tror jeg vi gjøre, men spent på om dette blir siste kontroll for meg også ;)
 
Føler det samma sjæl... :p
Har ikke hatt en kynner engang jeg :p
Skulle ønske jeg ikke kjente mine kynnere :p Slitsomt å puste, slitsomt å snu seg, slitsomt å gå, alt føles slitsomt. Kjennes ut som om at babyen vokser på seg to kilo hver gang jeg har en kynne!!!
 
Skulle ønske jeg ikke kjente mine kynnere :p Slitsomt å puste, slitsomt å snu seg, slitsomt å gå, alt føles slitsomt. Kjennes ut som om at babyen vokser på seg to kilo hver gang jeg har en kynne!!!
Ysj, høres veldig slitsomt ut :/ meeen, alle plagene er jo verdt det :D
 
  • Liker
Reactions: H27
Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.

Du er ikke alene, her er det ingenting som tilsier at det kommer noe baby i det hele tatt. :p
Har fortsatt 7 uker igjen da, så det er jo igrunnen bra at det ikke er noe tegn til noe fødsel enda!
 
Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.
Næh, har ikkje vore på føden endå eg heller :) Men som førstegangs tolker eg alt til å vere 'noko', so eg har lurt på om ting er på veg til skje eit par gonger ;)
 
Høres ut som første fasen i fødsel, altså fra 0-3/4 cm åpning. Hvordan den forløper seg er jo veldig forskjellig. Den er som regel den lengste fasen og kan vare i flere dager. Noen kjenner ingenting til den, andre kjenner masse. Du er nok snart i aktiv fødsel tror jeg. Max noen dager til tror jeg;)
 
Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.

Neida! Jeg har ikke vært der ennå. Merker på kroppen at det nærmer seg, og har noen sånne "er dette noe..?" Men har ikke hatt SÅ vondt at jeg tror det er rier:p så du er ikke alene:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
I
Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.
Ikke vært i kontakt med føden jeg heller. Det kommer nok til å ta tid, dette...
 
Tror mini liker litt for godt å plage mor til å komme ut. Er så lei nå.
Ja, og så blir man litt desperat av å lese om de andre som kommer i gang. Det virker liksom så uendelig lenge til de kommer ut.
Men fryktelig gøy å lese om hva som skjer med de andre også, altså! Det er liksom tosidig! :)
 
Back
Topp