Hvordan blødning da? Skikkelig blod eller blodblandet utflod? Går selv med murringer og varierende utflod. Rosa/brun og rødIngen rier, men murringer og blødninger om natta...
Jordmor i morgen tidlig, så blir spennende å høre hva hun sier![]()
Hvordan blødning da? Skikkelig blod eller blodblandet utflod? Går selv med murringer og varierende utflod. Rosa/brun og rødIngen rier, men murringer og blødninger om natta...
Jordmor i morgen tidlig, så blir spennende å høre hva hun sier![]()
Jeg har hatt det siden mandag.. Roet seg litt i går, men kjenner murringer igjen i dagBlodblandet utflod ja.. Brun/rosa ish..Men det er bare på natta og morgenen..
Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.Uuuutrolig spennende at flere nå har fått tegn på at noe er på gang!
**JegÅvilKjenneTegn**
Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.
Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.
Herligheten så spennendeVært hos jordmor nå..
Magen har sunket veldig på to uker...men hun har enda ikke festet seg..
Hun ville ikke kjenne etter no åpning/modning, for hun mente at det uansett ikke hadde noe å si, siden man kan gå med 2 cm åpning i flere dager...
Neste gang jeg skal til no kontroll er på termin, men hun trodde nok ikke jeg rakk den!
Men ikkeno blod å se i dag.. Våknet av vonde sammentrekninger to ganger i natt. Thats it! Kjenner jeg er litt utålmodig..![]()
Føler det samma sjæl...Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.
Skulle ønske jeg ikke kjente mine kynnereFøler det samma sjæl...![]()
Har ikke hatt en kynner engang jeg![]()
Ysj, høres veldig slitsomt ut :/ meeen, alle plagene er jo verdt detSkulle ønske jeg ikke kjente mine kynnereSlitsomt å puste, slitsomt å snu seg, slitsomt å gå, alt føles slitsomt. Kjennes ut som om at babyen vokser på seg to kilo hver gang jeg har en kynne!!!
Næh, har ikkje vore på føden endå eg hellerSitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.
Ikke vært i kontakt med føden jeg heller. Det kommer nok til å ta tid, dette...Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.
Tror mini liker litt for godt å plage mor til å komme ut. Er så lei nå.I
Ikke vært i kontakt med føden jeg heller. Det kommer nok til å ta tid, dette...
Ja, og så blir man litt desperat av å lese om de andre som kommer i gang. Det virker liksom så uendelig lenge til de kommer ut.Tror mini liker litt for godt å plage mor til å komme ut. Er så lei nå.