Noe på gang..?

Ja, og så blir man litt desperat av å lese om de andre som kommer i gang. Det virker liksom så uendelig lenge til de kommer ut.
Men fryktelig gøy å lese om hva som skjer med de andre også, altså! Det er liksom tosidig! :)
Sant. Er så hyggelig å høre om alle de små som kommer og å se bildene av de :)
 
Vært veldig kvalm og løs i magen i kveld, og hatt en del kynnere og murringer... Nå kom det en del rosa slim når jeg var på do..
Så kanskje det tar seg opp igjen i natt...
 
Jeg ville ringt tilføden og spurt om deres mening. Håper det går bra med deg <3 venter på at noe skal skje her
 
Kan vel være greit å sjekke det imorgen om det ikke skjer no mer inatt, siden du har hatt symptomer på fødsel et par dager nå. Håper det går bra:)
 
Høres ut som det er noe på gang! Jeg var også løs i magen før fødsel :)
 
Sitter å føler at jeg er den eneste som ikke merker noe jeg. Virker jo som om alle har vært en tur innom føden nå, bortsett fra meg.
Jeg har ikke vært - og kjenner heller ikke noe tegn til fødsel på gang....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vært veldig kvalm og løs i magen i kveld, og hatt en del kynnere og murringer... Nå kom det en del rosa slim når jeg var på do..
Så kanskje det tar seg opp igjen i natt...
Akkurat sånn hadde jeg det før vannet gikk på sofaen i går kveld. Nå er guttungen ute ❤️ :D
 
Akkurat sånn hadde jeg det før vannet gikk på sofaen i går kveld. Nå er guttungen ute ❤️ :D
Oi! Gratulerer !! :D
Her har det ikke skjedd noe.. Slimet en del i dag, men ikke med blod..

Var jo til jordmor i går, og hun sa at man kunne gå slik i flere uker.. Er 14 dager til termin i dag, så tipper jeg går sånn hvertfall 3 uker ... :O
 
Her begyndte mensmurringene igår......mange kynnere og stråling nedover ene låret.. iiiiik! Gruer meg til smertene :(
 
Du kan få mine uregelmessige rier hvis du vil,jeg vil helst slippe siden jeg uansett skal ta keisersnitt neste fredag:rolleyes::D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Jeg tar de gjerne imot, i og med at jeg har noe få innimellom selv, så tenker jeg at hvis vi legger de sammen, så burde jo fødselen min starte:D. hi hi. Må være litt fornuftige å dele:p
 
Back
Topp