Noe på gang..?

Idamor87

Betatt av forumet
I natt lå jeg med ca 1 minutt lange sammentrekninger fra rundt kl 23 til 03.30. Starta med 10/11 min, og lå på rundt 6 min mellom hver før det stoppa opp.. -_-
Og nå oppdaget jeg litt blod når jeg var på do.. Ikke friskt blod men..
Er skikkelig øm i magen nå..
Er det trygt å sende barnefar på jobb i dag tro..?
37+6 i dag!
 
Sniker fra april13. :)
Hvordan er formen nå da?
Hos meg startet det slik på en fredags kveld, så stoppet det liksom på dagen og startet på kvelden igjen.
Søndags formiddag var frøkna ute :)

Jobber mannen din langt unna hjemme?
Hvis han drar kan du jo ringe han hvis du bli verre, også avgjør der det da. :)
 
I natt lå jeg med ca 1 minutt lange sammentrekninger fra rundt kl 23 til 03.30. Starta med 10/11 min, og lå på rundt 6 min mellom hver før det stoppa opp.. -_-
Og nå oppdaget jeg litt blod når jeg var på do.. Ikke friskt blod men..
Er skikkelig øm i magen nå..
Er det trygt å sende barnefar på jobb i dag tro..?
37+6 i dag!
Man vet liksom aldri, men be ham ha tlf i nærheten iallfall om det skal ta seg opp igjen! Det kan hende det bare er modning også,som kan vare alt fra dager til uker. Man vet liksom aldri før riene er regelmessige og ikke stopper :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Sant det.. Men det tar han flere timer å komme seg hjem om noe skal skje.. :s Jeg tror nok det bare er modning..
Men kynnere er det IKKE, for det har jeg hatt myyye av hele veien :)
 
Ta en tur til legevakta/ jordmor for å sjekke om det er modning eller noe på gang? Bedre føre var:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ring jordmor/føden. Mange fødsler starter slik :) Lykke til :)
 
Kan være modning og kan være begynnende fødsel, ja!!! Spennende er det :) Hold oss oppdatert og masse lykke til :)
 
At noe er i gjære er iallefall sikkert! Men rier kan starte og stoppe mange ganger før det setter skikkelig igang. Det har det gjort med mine to fra før.
Men når det virkelig setter igang, så er man gjerne ikke i tvil... hehe... :)
 
Høres kanskje ut som det er starten på noe siden du blør litt å. Ville kanskje ringt føden for å komme på sjekk kanskje? Eller så må du se det litt an. Spennende da :)
 
Etter å ha ryddet og støvsugd litt, og en kjapp runde i senga, så har takene kommet tilbake.. Har vart i ca to timer nå.. 4-5 min mellom hver, og de varer rundt 50-60 sek.. Føler at de blir vondere og vondere også, men er redd det kanskje kan være en ønsketenkning!? :p
Har sluttet å blø..
Blir de mer intense får jeg ringe ned på føden å høre hva de tror.. Bor bare 400 meter unna sykehuset, så er der kjapt! :)
Gubben dro på jobb, så det hadde jo vært typisk..
 
Etter å ha ryddet og støvsugd litt, og en kjapp runde i senga, så har takene kommet tilbake.. Har vart i ca to timer nå.. 4-5 min mellom hver, og de varer rundt 50-60 sek.. Føler at de blir vondere og vondere også, men er redd det kanskje kan være en ønsketenkning!? :p
Har sluttet å blø..
Blir de mer intense får jeg ringe ned på føden å høre hva de tror.. Bor bare 400 meter unna sykehuset, så er der kjapt! :)
Gubben dro på jobb, så det hadde jo vært typisk..
Så spennende at det skjer noe! Men hvis det går over når du slapper av, så er det kanskje ikke full rulle riktig ennå. Hold oss orientert! ;)
 
Etter å ha ryddet og støvsugd litt, og en kjapp runde i senga, så har takene kommet tilbake.. Har vart i ca to timer nå.. 4-5 min mellom hver, og de varer rundt 50-60 sek.. Føler at de blir vondere og vondere også, men er redd det kanskje kan være en ønsketenkning!? :p
Har sluttet å blø..
Blir de mer intense får jeg ringe ned på føden å høre hva de tror.. Bor bare 400 meter unna sykehuset, så er der kjapt! :)
Gubben dro på jobb, så det hadde jo vært typisk..
Herligheten så spennende :D jeg tror det skjer ting nå ;) Mannen får bare snu! Haha
 
Jeg er enig. Tror det er noe på gang. Men kan jo fortsatt ta litt tid, men mannen får komme hjem:) Så spennende:)
 
Så spennende at det skjer noe! Men hvis det går over når du slapper av, så er det kanskje ikke full rulle riktig ennå. Hold oss orientert! ;)
Det går ikke over når jeg slapper av.. Nå har det vært under 4 minutter mellom de tre siste..
Skal gå å ta meg en varm dusj nå, så får vi se om det skjer no forandringer :) Er litt spennende dette her :) Men er veldig forberedt på falsk alarm.. :/
 
Det går ikke over når jeg slapper av.. Nå har det vært under 4 minutter mellom de tre siste..
Skal gå å ta meg en varm dusj nå, så får vi se om det skjer no forandringer :) Er litt spennende dette her :) Men er veldig forberedt på falsk alarm.. :/
Heia heia!!!!! :D
 
Det går ikke over når jeg slapper av.. Nå har det vært under 4 minutter mellom de tre siste..
Skal gå å ta meg en varm dusj nå, så får vi se om det skjer no forandringer :) Er litt spennende dette her :) Men er veldig forberedt på falsk alarm.. :/
Hvis ikke den varme dusjen stopper det, så er det igang. Vil nå jeg tro! Varmt vann stopper kynnere, iallefall! Å, så spennende! *misunnelig*
:D :D :D
 
Back
Topp