Noe på gang..?

Fryktelig spennende! Usj, jeg blir sikkert den siste som føder her på forumet, og må se alle andre komme igang...
 
Hjemme igjen fra sykehuset nå..
Hadde bra rier når jeg kom, men så dabbet de litt av.. Så da måtte jeg hjem å se om det vil ta seg opp igjen eller om det går over..
Litt nedtur egentlig.. :/
 
Hjemme igjen fra sykehuset nå..
Hadde bra rier når jeg kom, men så dabbet de litt av.. Så da måtte jeg hjem å se om det vil ta seg opp igjen eller om det går over..
Litt nedtur egentlig.. :/
Æsj, så kjedelig!!! :( Kom igjen rier!!!! Snart er nok babyen her uansett!!
 
Spennende! :) Kanskje det tar seg opp igjen iløpet av kvelden? :) Krysser fingrene for at du slipper å gå lenge med ubehag hvertfall! Lykke til :D
 
så spennende.. heldig gris:) gleder meg med deg.
håper vi snart får høre om den nydelige huleboeren din sin annkomst:)
 
Spis no god mat og hvil deg. Er det beste for kroppen. Det hjalp meg sist. Spennende;-)
 
Hjemme igjen fra sykehuset nå..
Hadde bra rier når jeg kom, men så dabbet de litt av.. Så da måtte jeg hjem å se om det vil ta seg opp igjen eller om det går over..
Litt nedtur egentlig.. :/

Ikke se så mørkt på det, tror det er mange som begynner slik, ikke sikkert det tar lang tid.
Var på en måte godt at det tok to dager, for da fikk jeg gjort noen små ting jeg vet jeg ikke kunne når hun var kommet :)
lykke til :)
 
Hjemme igjen fra sykehuset nå..
Hadde bra rier når jeg kom, men så dabbet de litt av.. Så da måtte jeg hjem å se om det vil ta seg opp igjen eller om det går over..
Litt nedtur egentlig.. :/
Det der er utrolig kjedelig. Been there! Men ting er jo i gang for din del, da! Sjekket de noen åpning?
 
Håper det ordner seg. Kjedelig at det dabbet av på sykehuset da. Lykke til enn så lenge:)
 
Spennende dager fremover! Håper du får ladet batteriene maks før det blir ny runde!
 
Det der er utrolig kjedelig. Been there! Men ting er jo i gang for din del, da! Sjekket de noen åpning?
Ja, var ikke noe åpning.. Livmorhalsen var ganske langt bak også, og hodet til baby lå liksom litt foran:)
Med en gang jeg ble koblet til ctg var jordmor så sikker på at det ble fødsel.. Så begynte å psyke meg litt opp til det men.. Jaja.. Håper egentlig det kan ta seg opp igjen nå.. Nå som jeg er litt klar :)

Har fått sovet og spist litt nå.. Er så sliten.. Nå har det bare vært tre-fire vonde sammentrekninger siden jeg våknet..
 
Ja, var ikke noe åpning.. Livmorhalsen var ganske langt bak også, og hodet til baby lå liksom litt foran:)
Med en gang jeg ble koblet til ctg var jordmor så sikker på at det ble fødsel.. Så begynte å psyke meg litt opp til det men.. Jaja.. Håper egentlig det kan ta seg opp igjen nå.. Nå som jeg er litt klar :)

Har fått sovet og spist litt nå.. Er så sliten.. Nå har det bare vært tre-fire vonde sammentrekninger siden jeg våknet..
Man blir skuffet selv om man liksom har bestemt seg for å ikke bli det. Som du sier, så psyker man seg opp - enten man vil eller ikke.
Jeg holdt på sånn i flere omganger med mine to tidligere fødsler. Det starter, man drar til sykehuset og det stopper. "God tur hjem!". Veldig kjedelig. Men det modnes, iallefall! :)
Vi heier på deg!
 
Så kjedelig å sendes hjem når mn tror det er i gang da! Skjedd noe mer siden i går kveld? :) Lykke til i alle fall :D
 
Ja, var ikke noe åpning.. Livmorhalsen var ganske langt bak også, og hodet til baby lå liksom litt foran:)
Med en gang jeg ble koblet til ctg var jordmor så sikker på at det ble fødsel.. Så begynte å psyke meg litt opp til det men.. Jaja.. Håper egentlig det kan ta seg opp igjen nå.. Nå som jeg er litt klar :)

Har fått sovet og spist litt nå.. Er så sliten.. Nå har det bare vært tre-fire vonde sammentrekninger siden jeg våknet..
var sån med meg sist. kom inn på sykehuset. 2 cm åpning og fikk beskjed om fødsel. en fikk en sove dose siden det ikke var rare åpninga... da stoppa riene. ble sendt hjem dagen etter..... så på kvelden\natta kom de ordentlige riene igjen. lykke til:) håper det starter snart sån ordentlig:)
 
Hadde litt rier igjen seint i går kveld, men var ganske svake, og alt fra 4-9 min i mellom de..
Blødd litt i natt også, men i dag har jeg ikke kjent så mye som en kynner..
 
Hadde litt rier igjen seint i går kveld, men var ganske svake, og alt fra 4-9 min i mellom de..
Blødd litt i natt også, men i dag har jeg ikke kjent så mye som en kynner..
Men nå snakker vi om timer og dager før bebis er født, ikke uker og måneder! Lykke til! :)
 
Ingen rier, men murringer og blødninger om natta...
Jordmor i morgen tidlig, så blir spennende å høre hva hun sier :)
 
Back
Topp