Nisse på julaften?

Her skal farfaren til datteren min være nisse. Hvis hun lurer på hvor farfar er når nissen er der så sier vi bare at han er på do. Hun er 3,5 år så hun skjønner nok ikke at det er farfaren som er nisse.
 
Så lurt. Vi må nok høre med noen utenfra vi også, for de blir fort mistenksomme hvis en fra selskapet plutselig blir borte :p

Ja, er ikke så dumt. :) De fant ut hvem som var nissen på adventskafe i grendahuset forrige helg, men de snakker fortsatt om nissen som kom
forrige julaften. Da så de han komme opp veien opp på tunet. Ungene ble så gira! Magisk! :D
 
Nei, aldri nisse her. Barna gjennomskuer en dårlig kledd nisse uansett hvem det er, og det er überkleint synes jeg. Her kommer nissen natt til julaften, spiser kjeks og drikker litt julebrus, fyller strømpene og legger pakker under treet.

Ikke nødvendigvis slik at de kjenner igjen nissen, men de skjønner jo fort at det er en fyr i nissekostyme, og ikke faktisk nissen.
 
Nei, aldri nisse her. Barna gjennomskuer en dårlig kledd nisse uansett hvem det er, og det er überkleint synes jeg. Her kommer nissen natt til julaften, spiser kjeks og drikker litt julebrus, fyller strømpene og legger pakker under treet.

Noe sånt vi tenker også ❤️
 
Ja, er ikke så dumt. :) De fant ut hvem som var nissen på adventskafe i grendahuset forrige helg, men de snakker fortsatt om nissen som kom
forrige julaften. Da så de han komme opp veien opp på tunet. Ungene ble så gira! Magisk! :D

Så herlig! Jula er virkelig en magisk tid :Heartred
 
Farmoren, hun koser seg sånn med å kle seg ut med nisseklær, maske og skjegg. Spurte min kjære hvorfor ikke han kunne være nisse også en gang - nei, det går jo ikke, hun liker det jo så godt :joyful:

Alle skjønner at det er henne, da, og i år kommer det til å ta helt av når hun har fått ett til barnebarn å fokusere på :hilarious:

Så herlig! Gøy når hun syns det er så stas selv også :happy::Heartred
 
Alltid nisse. Har ordning med nabo. Så pappa er nisse hos dem og nabon hos oss.

Ett år, når vi var blitt voksne, men ikke hadde små barn i familien, kom ikke nissen. Han satt bare sekken på trappa. Da måtte jeg ta en alvorsprat med pappa! Årene siden har nissen alltid kommet, små barn eller ikke!
 
Ååå, ja da er det best å ikke få nissen helt inn i huset. Veldig snilt av han å ta hensyn til de som er redde og heller bare sette gavesekken på trappa :Heartred
I fjord banka han på vinduet og holdt på å ødelegge hele kvelden, så kjempefint at han kan sette en sekk på trappa ja❤️
 
Nei vi skal ikke ha det
 
Ja :) Vet ikke hvem som skal være det, men det ordner seg alltids.
 
Back
Topp