Nisse på julaften?

Det skal vi ha :) broren min skal være nisse
 
Nissen kommer ja. Enten min far eller min bror antar jeg.
 
Ingen nisse i år heller, ettersom vesla er redd nissen. Men han kommer å setter en sekk utpå trappa mens vi spiser :)
 
Nei, aldri nisse her. Barna gjennomskuer en dårlig kledd nisse uansett hvem det er, og det er überkleint synes jeg. Her kommer nissen natt til julaften, spiser kjeks og drikker litt julebrus, fyller strømpene og legger pakker under treet.
 
Søskenbarnet til mannenvar nisse i fjor så håper han vil være nisse i år :)
 
Hadde tenkt at filleonkel skulle være nisse, men nå kommer ikke han på julaften likevel, så får se hvordan vi løser det. Blir garantert avslørt om det er en av oss foreldrene... Men får kanskje ta sjansen. Har jo pleid å ha julenisse før, så hadde håpt å få til ett eller annet :)
 
Ingen nisse i år heller, ettersom vesla er redd nissen. Men han kommer å setter en sekk utpå trappa mens vi spiser :)

Ååå, ja da er det best å ikke få nissen helt inn i huset. Veldig snilt av han å ta hensyn til de som er redde og heller bare sette gavesekken på trappa :Heartred
 
Oi. Så langt har jeg ikke tenkt. Får spørre sønnen til naboen, evnt min onkel :p
 
Nei, aldri nisse her. Barna gjennomskuer en dårlig kledd nisse uansett hvem det er, og det er überkleint synes jeg. Her kommer nissen natt til julaften, spiser kjeks og drikker litt julebrus, fyller strømpene og legger pakker under treet.

Haha, ja er ikke bare bare når noen de kjenner godt skal være nissen. Noen barn gjennomskuer det veldig lett :hilarious: Men koselig alternativ dere har da. For da har han jo vært på besøk, bare på natta :happy:
 
Hadde tenkt at filleonkel skulle være nisse, men nå kommer ikke han på julaften likevel, så får se hvordan vi løser det. Blir garantert avslørt om det er en av oss foreldrene... Men får kanskje ta sjansen. Har jo pleid å ha julenisse før, så hadde håpt å få til ett eller annet :)

Så dumt at planen gikk i vasken. Håper det ordner seg. Pleier jo å være veldig stas med nissen :)
 
Farmoren, hun koser seg sånn med å kle seg ut med nisseklær, maske og skjegg. Spurte min kjære hvorfor ikke han kunne være nisse også en gang - nei, det går jo ikke, hun liker det jo så godt :joyful:

Alle skjønner at det er henne, da, og i år kommer det til å ta helt av når hun har fått ett til barnebarn å fokusere på :hilarious:
 
Back
Topp