Nisse på julaften?

Så koselig! Vet ikke helt hvem det blir her enda. Blir kanskje pappaen eller svigerfar som må ta utfordringen :D Men uansett så blir det nok kjempe stas!
blir nok det :)!!!
 
Tror ikke vi skal ha nisse i år
 
Mens for oss er det altså besøket som er magisk, gjennomskues etterhvert men bevarer magien.

Det handler ikke om at det ene eller det andre er feil. Mine blir ikke vettskremt, men hadde derimot blitt innmari skuffa om nissen satte igjen sekken ute. Det handler om hvilke tradisjoner vi har, hvilken magi vi har
Samme her
 
Så greit å ha noen valgmuligheter :happy:
Ja, det er veldig kjekt. De har alle hvert nisser, så må bytte litt på. Husker selv at det alltid var en som mangla ... når nissen kom.... Men ett år var alle der og en stor nisse kom....jeg aner fortsatt ikke hvem som var nisse den gangen haha....
 
Ja, det er veldig kjekt. De har alle hvert nisser, så må bytte litt på. Husker selv at det alltid var en som mangla ... når nissen kom.... Men ett år var alle der og en stor nisse kom....jeg aner fortsatt ikke hvem som var nisse den gangen haha....

Haha så fantastisk! Kanskje det var den ekte nissen? :D:hilarious:
 
En kollega av mannen er nisse. Han har vært nisse med oss 2 år på rad nå. Han har en haug med hus han reiser til og besøker barn på julaften, litt som den ekte nissen, bare i mercedes i stedet for slede
 
Ikke i år, da kommer nissen i løpet av natten og legger julegaver under juletreet slik at på julaften ligger det plutselig gaver under treet:)
 
Ja, min bror :)
 
Nei. Aldri praktisert nisse på julaften.
 
Back
Topp