NIPT

Da har den endelig forlatt England! Fremdeles estimert levering til Texas i løpet av morgendagen :dance008

IMG_2509.jpeg

Må få bestilt meg time snart. 9+3 idag.
Men er så vanskelig når jeg ikke kan få tatt en tlf til lege. Ingen direkte nr. Her må man faktisk fysisk stille opp på legekontor for å stille et spørsmål. Og time har jeg ikke før om 8 dager.
Vil gjerne få tatt NIPT så snart som mulig slik at jeg får svar før uke 12

Må få bestilt meg time snart. 9+3 idag.
Men er så vanskelig når jeg ikke kan få tatt en tlf til lege. Ingen direkte nr. Her må man faktisk fysisk stille opp på legekontor for å stille et spørsmål. Og time har jeg ikke før om 8 dager.
Vil gjerne få tatt NIPT så snart som mulig slik at jeg får svar før uke 12
Hva trenger du legen til? :Heartred

Hva trenger du legen til? :Heartred
Vil gjerne ha en sikker bekreftelse på at jeg ikke får NIPT dekket slik at jeg kan bestille meg privat. Sist time jeg spurte så fikk jeg aldri noe svar og jordmor mente jeg hadde god tid da jeg kunne ta testen i uke 18.

Vil gjerne ha en sikker bekreftelse på at jeg ikke får NIPT dekket slik at jeg kan bestille meg privat. Sist time jeg spurte så fikk jeg aldri noe svar og jordmor mente jeg hadde god tid da jeg kunne ta testen i uke 18.
Så lenge du ikke fyller 35 dette året så er det vel liten sjanse for å få det dekket. Jeg blir 34 og jeg kan se langt etter å få den gjennom det offentlige :)

Så lenge du ikke fyller 35 dette året så er det vel liten sjanse for å få det dekket. Jeg blir 34 og jeg kan se langt etter å få den gjennom det offentlige :)
Det tenker jeg også. Men jeg bor i utlandet og vet ikke om regelen er annerledes her. Men det var i alle fall veldig lite informasjon å få hos jordmor :rolleyes:

Hvordan ligger deres sendinger an?
Står an min skal komme frem idag, men har ikke fått noen oppdatering siden lørdag.
Så er veldig spent!

Min ble også levert i går!! Lurer på når vi får svar.. mååå vel bli i løpet av neste uke en gang?? Er så nervøs og spent, det er sååååå hardt å gå å vente!!!!!!
Ja! Er veldig sikker på at vi hører noe i starten av neste uke :D suuuuper spent!

Fikk informasjon om dette nå i dag på første svangerskapskontroll, og samtykket selvsagt siden jeg er over 35. Jeg regner med at det kommer henvisning til UL og NIPT snart.

Når er det vanlig at det utføres offentlig?

Back
Topp