NIPT test

Enlitenspire

Flørter med forumet
Hei! Er det flere her inne som venter spent på svar?

Det er 10 dager siden testen ble tatt nå, men bare på virkedag nr.8, så må vel fint vente en stund til da det visstnok sendes med B-post og man dessuten ikke får post i postkassa daglig. Men om noe er galt får man jo telefon. Det er trøsta. Slik sett er hver dag som går uten nyheter positivt...

Men syns det skulle vært mer effektive måter å fått svaret på...Vi får det ikke via Helsenorge i min region dessverre.
 
Hei! Er det flere her inne som venter spent på svar?

Det er 10 dager siden testen ble tatt nå, men bare på virkedag nr.8, så må vel fint vente en stund til da det visstnok sendes med B-post og man dessuten ikke får post i postkassa daglig. Men om noe er galt får man jo telefon. Det er trøsta. Slik sett er hver dag som går uten nyheter positivt...

Men syns det skulle vært mer effektive måter å fått svaret på...Vi får det ikke via Helsenorge i min region dessverre.
Ganske sikker på at de ringer om det er noe galt, så tregt svar med post er nok et godt tegn :)
 
Tok test på mandag…. Så ja venter spent for å si det mildt! Men UL var fin og JM misstenkte ikke noe men som hun sa, det var tilfeller de ikke kunne se noe også.
 
Tok test på mandag…. Så ja venter spent for å si det mildt! Men UL var fin og JM misstenkte ikke noe men som hun sa, det var tilfeller de ikke kunne se noe også.
Uffja altfor spennende. Jordmor derimot mente jeg ikke skulle bekymre meg ettersom alt så fint ut på ul. Men én klarer jo ikke å slippe det helt.
 
Tok test på tirsdag. Jordmor ringer hvis det skulle være noe, ellers er det ok hvis vi ikke har hørt noe på to uker eller bare får resultatene i helsenorge. Alt så fint ut på ultralyden, og jeg tror alt er bra.
 
Venter på svar her også, tok i dag. Alt var fint på ultralyd og 30 år, så sjansen er jo ekstremt lav, men blir fortsatt stresset av å vente
 
Venter på svar her også :Heartred Tok testen forrige torsdag 29/2, alt så fint ut i følge jordmor;)krysser fingrene for at det stemmer.
 
Så rart at ikke alle bruker Helsenorge. Men jeg og mener de ringer om de finner noe :Heartred
 
Jeg tok testen 27.02. Alt så fint ut på ul. Men allikevel klarte jeg ikke å slappe helt av mtp alderen min. Var så nervøs da jeg fikk svar inne på helsenorge 05.03. Men heldivis: lav sannsynlighet for trisomi 13, 18 og 21 hos fosteret.❤️❤️
 
Inne på helsenorge står det kun helse vest sender svar på helsenorge… lang ventetid da posten bare er 2-3 ganger i uken …. :)
Sniker :).
Prøvesvar kommer på pasientjournal og ikke under prøvesvar :).
Jeg trodde nemlig også at det kom under prøvesvar hvor det står at det kun er helse vest som får svar :)
 
Sniker :).
Prøvesvar kommer på pasientjournal og ikke under prøvesvar :).
Jeg trodde nemlig også at det kom under prøvesvar hvor det står at det kun er helse vest som får svar :)
Hadde ikke kommet noe der enda heller :) det er vel kansje positivt?
Tok nipt 4 mars :)
 
Back
Topp