Niomi88's store ønske om en til ❤

Ha ha!!! Ja [emoji170] når tester du igjen? Jeg hater negative tester rundt ikm. Det er så.... [emoji51][emoji43][emoji46][emoji46][emoji36][emoji35][emoji21][emoji20]
Nå tester jeg ikke før jeg går over ikm. Så har den ikke kommet så blir det i helgen, tenker jeg [emoji4] enn du da? Når har du ikm?
 
CD 27 og 12/13 dpo

Tok 2 tester men begge var negativ. Gikk akkurat på do nå og det var det farge på papiret [emoji20] men ikke rødt eller brunt men rosa [emoji45] og tappen kjenne åpen ut. Så tenker nok at denne pp'en er over for min del og går dermed inn i pp3.
 
CD 27 og 12/13 dpo

Tok 2 tester men begge var negativ. Gikk akkurat på do nå og det var det farge på papiret [emoji20] men ikke rødt eller brunt men rosa [emoji45] og tappen kjenne åpen ut. Så tenker nok at denne pp'en er over for min del og går dermed inn i pp3.
Nei nei nei, festespotting kaller vi det [emoji197]
Jeg hadde også rosa dagen før tr kom i mars btw.. Det er nesten værre enn å få full tr; for håpet er jo der! [emoji17] da krysser vi fingrene for neste pp [emoji173]
 
Nå tester jeg ikke før jeg går over ikm. Så har den ikke kommet så blir det i helgen, tenker jeg [emoji4] enn du da? Når har du ikm?
Jeg har ikm i dag! Så jeg tester i morgen tidlig. Sist test var i går på ettermiddagen, den var negativ.. [emoji4]
 
CD 27 og 12/13 dpo

Tok 2 tester men begge var negativ. Gikk akkurat på do nå og det var det farge på papiret [emoji20] men ikke rødt eller brunt men rosa [emoji45] og tappen kjenne åpen ut. Så tenker nok at denne pp'en er over for min del og går dermed inn i pp3.
Å nei!!!!!!! Håper deg er festeblødning eller noe småtteri som ikke er tr
 
Huff... Tørr jo nesten ikke å gå på do lengre nå [emoji21] redd for at tr kommet for fullt [emoji22]
 
Ehhhhh!!!!!!
Nå forstår jeg ingenting!!!!!!!
Ikke noen ting på papiret!!?
Ingenting inni heller!!?
Er nesten helt tørt der inni!!
[emoji15]
Ikke noe mer rosa??
 
Ahh :happy: Tror du at el kan ha vert forsinket da? Eller kjenner du kroppen din så godt at du vet at det var el-slim og ikke noe annet? :-)
Vet ikke, kjenner ikke kroppen min i det hele tatt [emoji23] har holdt oppsyn av utflod siden cd7. Har for det meste har kremete utflod utenom de 3 dagene med slimete utflod.
Som du ser her [emoji4]
6dce74e8aabaaddd71a9b485da2a0465.jpg
 
Back
Topp