Niomi88's store ønske om en til ❤

Kjenner meg rar i magen, puppan er tunge og ømme.. er søtsugen. Har ikke rosa utflod lengre, litt rosa når jeg kjenner på tappen men det trur jeg er fordi jeg ikke klarer å la den være... For den kjenner litt rart ut, litt mer rund. For å si det slik [emoji45]
 
Får legge meg nå, så får vi se hva som skjer i morgen. Om tr kommer eller ikke [emoji12]
 
Spent på hvordan det har gått med deg i natt. Håper det var en festeblødning du hadde.
Ingen tr i sikte hvertfall, men har litt rosa utflod når jeg henter ut [emoji4] ellers våknet jeg kl 06 og fikk ikke sove igjen, var så sulten at jeg måtte ha med litt mat før jeg fikk sovet igjen [emoji4]
 
CD 28 og ikm i morgen!!!

I dag ville jeg være på sikre siden, har tatt på meg bind [emoji13] men ikke fått bruk for den enda...
Har vært livredd for å gå på do i hele dag... Men bare bittelitt rosa utflod når jeg "graver" [emoji85] har fremdeles ømme og tunge puppa og rar følelse i magen. Huff.. hvis tr skal komme, kan den ikke bare komme!!! Slik at jeg kan begynne på en ny pp....
 
Det høres veldig tveegget ut! Det er skikkelig enten eller! Syyyyykt spent!! [emoji56]
 
Herregud!!! Magen er så oppblåst at det gjør vondt!! Og ryggen er vond [emoji21] hvis dette er tr kan den ikke bare komme så i kan slippe å lure!!!
 
Herregud!!! Magen er så oppblåst at det gjør vondt!! Og ryggen er vond [emoji21] hvis dette er tr kan den ikke bare komme så i kan slippe å lure!!!

[emoji30] Håper ikke den kommer! Men, om det ikke er spire, håper jeg den kommer fort. Det er så leit å gå rundt å lure. Går bare rundt og venter selv. Håper du får svar snart [emoji173]️
 
[emoji30] Håper ikke den kommer! Men, om det ikke er spire, håper jeg den kommer fort. Det er så leit å gå rundt å lure. Går bare rundt og venter selv. Håper du får svar snart [emoji173]️
Aldri hatt det slik før jeg får tr heller, så har ikke peiling hva det er.. bare at det er veldig ubehagelig...
 
Da trur jeg kan for sikkert si at pp2 er over. Etter dotur nå for 5 min siden, kom det frisk blod på fingeren når jeg "gravde". Så tenker det tr kommet for fullt i morgen [emoji20] men igjen så hadde jeg ingen forhåpninger i denne pp siden vi hadde bare totalt 1 aksje under åpne vinduet. Så nå ser vi heller fram til pp3. Og håper han har mulighet til å "stille opp" mens han holder på med fagprøven [emoji44]
 
Da trur jeg kan for sikkert si at pp2 er over. Etter dotur nå for 5 min siden, kom det frisk blod på fingeren når jeg "gravde". Så tenker det tr kommet for fullt i morgen [emoji20] men igjen så hadde jeg ingen forhåpninger i denne pp siden vi hadde bare totalt 1 aksje under åpne vinduet. Så nå ser vi heller fram til pp3. Og håper han har mulighet til å "stille opp" mens han holder på med fagprøven [emoji44]
:( det var dumt.

Han trenger å klarne hodet litt under fagprøven. Så det passer bra med masse sex da :p :p
Hva skal han ta fagprøven i?
 
:( det var dumt.

Han trenger å klarne hodet litt under fagprøven. Så det passer bra med masse sex da [emoji14] [emoji14]
Hva skal han ta fagprøven i?
Hehe [emoji23] han skal bli ferdig som helsefagarbeider. Har tatt lengre tid for å få dato til fagprøven enn vi trudde. Og sist han fikk dato så passet det ikke i det hele tatt så måtte vente enda lengre [emoji26] men nå skal han bli ferdig [emoji21]
 
Hehe [emoji23] han skal bli ferdig som helsefagarbeider. Har tatt lengre tid for å få dato til fagprøven enn vi trudde. Og sist han fikk dato så passet det ikke i det hele tatt så måtte vente enda lengre [emoji26] men nå skal han bli ferdig [emoji21]
Godt det da:) Lykke lykke til til mannen :D
 
Back
Topp