Niomi88's store ønske om en til ❤

Hehe [emoji23] for håpe det her og da [emoji6] tok du bare et glass om dagen eller fler?
Jeg synes ikke det ble bedre [emoji23] slufsa mi ble også sur av den surr juicen [emoji44]
 
Hehe [emoji23] for håpe det her og da [emoji6] tok du bare et glass om dagen eller fler?

Jeg drakk 1-2 glass om dagen :) så det gikk vel 3 flasker :p det var store glass :p
Men jeg kjøpte søt grapefruktjuice da! Enten bama eller Cevita sin. De er best! :)
 
Jeg drakk 1-2 glass om dagen :) så det gikk vel 3 flasker [emoji14] det var store glass [emoji14]
Men jeg kjøpte søt grapefruktjuice da! Enten bama eller Cevita sin. De er best! :)
Trur jeg har den sure [emoji44] fra Rema. Søte er vel fra kiwi el noe ?
 
Hva mener du at slufsa ble sur og? Fikk du rare symptomer?
Jeg fikk sopp [emoji38] det ble for mye syre for kroppen min.. ikke sikkert det var derfor da, men jeg tror det [emoji23] så det prøver jeg ikke igjen!
 
Jeg fikk sopp [emoji38] det ble for mye syre for kroppen min.. ikke sikkert det var derfor da, men jeg tror det [emoji23] så det prøver jeg ikke igjen!
Ahh, ja det er noe det å [emoji20] skal lite til for at ph'en der nede blir rar. Håper jeg ikke får det [emoji51]
 
Haha, en slurk nå og en slurk da har jeg for i dag. Trur ikke men skal ta like mye i morgen, men må finne en annen sort, fy for en smak... Tips??? Kjøpt den jeg har på Rema..
 
CD 7

Da har jeg drukket grapefruktjuice i 2 dager, men er det flere som er/hatt vært plaget med hodepine? Hadde intens hodepine i går på jobb og har det nå og [emoji20]
 
CD 7

Da har jeg drukket grapefruktjuice i 2 dager, men er det flere som er/hatt vært plaget med hodepine? Hadde intens hodepine i går på jobb og har det nå og [emoji20]
De to siste syklusene har jeg fått skikkelig hodepine noen dager i den fertile uka. Kanskje det er det? Når er el?:)
 
Klare for å hoppe i høyet? Den fertile perioden starter vel hvert øyeblikk? xsmile9 Håper såret til mannen din er bedre nå, så dere får lagt inn litt aksjer! Heier på dere! :happy093.
 
Last edited:
Klare for å hoppe i høyet? Den fertile perioden starter vel hvert øyeblikk? xsmile9 Håper såret til mannen din er bedre nå, så dere får lagt inn litt akskjer! Heier på dere! :happy093.
Klar for det nå ja [emoji1] vinduet åpner i morgen [emoji6] blir vel å sette inn aksjer i dag eller i morgen først. Såret er helt borte [emoji322] woohoo.
Bare at nå skal han ta fagprøve på tirsdag og onsdag, så han blir for det meste å lese og pugge og slappe av før da. Men blir nok å smugle inn en aksje en 2 på kvelden [emoji6]
 
Klar for det nå ja [emoji1] vinduet åpner i morgen [emoji6] blir vel å sette inn aksjer i dag eller i morgen først. Såret er helt borte [emoji322] woohoo.
Bare at nå skal han ta fagprøve på tirsdag og onsdag, så han blir for det meste å lese og pugge og slappe av før da. Men blir nok å smugle inn en aksje en 2 på kvelden [emoji6]
Happy humping ;)
 
Back
Topp