Niomi88's store ønske om en til ❤

CD22 og 7/8 dpo
Mindre vondt i magen i dag, hadde veldig vondt når jeg la meg i går.
Men kjenner nå etter 1 time etter jeg har spist mat og magen er litt i igang igjen. Kjente faktisk litt stikkinger i lysken, på begge sider. Og er sulten igjen.. spiste jo 2 brødskiver for 1 time siden.
Og jeg som egentlig går på lavkarbo, men den er bare å se langt ifra nå. For nå er det så mye godteri ute som jeg er avhengig av [emoji7][emoji7] men etter påske er det på igjen. Men skal ha lavkarbo pizza på lørdag [emoji7] gleder meg...
 
Fremdeles litt ubehag i magen, litt stikninger på høyre side og vondt i ryggen. Appetitten har også økt, men ikke så mye.
Blir godt å sove nå før opp tidlig og tilbake på jobb. 2 down 3 too go... God påske [emoji214]
 
Cd23 og 8/9 dpo
Fremdeles ubehag i magen, litt stikninger når jeg puster tungt. Ikke blir lyd gul utflod lengre, bare vanlig hvit kremete utflod.
 
Cd24 og 9/10 dpo
Doble presset for stort og måtte ta en test i dag [emoji85]
Men som dere ser så, er testen negativ.
Enten så er det en mulighet for meg å bli gravid denne pp eller at jeg kan se fram til en 2018 baby [emoji1]
e8f2d6eae5cd17ced38c9c5dcc1abe24.jpg
 
Trur egentlig de to ikke blir noe 2 stk på meg denne pp. Alle symptomer som jeg "hadde" er borte etter blenda testen i dag [emoji20] men igjen, hadde vært et under at det hadde gått siden vi bare fikk lagt inn 1 aksje under da jeg hadde el-slim.
 
Trur egentlig de to ikke blir noe 2 stk på meg denne pp. Alle symptomer som jeg "hadde" er borte etter blenda testen i dag [emoji20] men igjen, hadde vært et under at det hadde gått siden vi bare fikk lagt inn 1 aksje under da jeg hadde el-slim.
Aldri si aldri ;) Da jeg ble gravid med frøkna hadde vi sex 3ganger den mnd, og aner ikke når el var :p én gang kan være nok! :happy:
 
CD 25 dpo 10/11

Uff, kjente skikkelig vondt i siden og i underlivet etter jeg var ute å trillet en beboer som satt i manuell rullestol i kveld...
Og klarte å spise opp en hel pakke med ferdig brownie på butikken... Slik med 10 biter i, 5 stk før ettermiddagsvakt og 5 etterpå [emoji85] og skulle kjøpe inn noe kaffekake siden foreldrene mine kommer på besøk i morgen og kjøpe ny pakke [emoji85] håper jeg ikke spiser hele den å [emoji87]
dda28f549fe2bc7bd6302f5a61afc1f5.jpg
 
Spennede å lese[emoji4] hvordan går det i dag?
Går bra her, ligger i sengen enda [emoji87] innen tr enda og ingen tegn på den heller. Ikm om 2/3 dager [emoji85]
Men farlig at den brownie pakken ligger i skapet [emoji85] har så lyst på.....
 
CD 26 og 11/12 dpo

Dagen har vært helt fin, svigermor tok gutten ut slik sett jeg og gubben kunne støvsuge og vaske inne. Heldigvis er vi så smarte at vi har 2 støvsugere og 2 mopper [emoji1] koselig selskap hadde vi og. Det ble bare 3 biter av brownie til meg, men jeg tok den siste [emoji13] haha [emoji13]
Ellers bare som vanlig, hvit utflod ingen hint av tr. Så blir spennende dette.
Da er det bare å tenkte, skal jeg teste i morgen eller ikke?
Tenker egentlig at det ikke klaffet i denne pp og vil heller vente på tr. Men igjen, kan du være et håpe og har lyst å teste
Trur jeg ventet til i morgen tidlig og tar avgjørelsen da.
Huff... Spennende dette [emoji87]
 
Back
Topp