Niomi88's store ønske om en til ❤

Vinduet er åpent følge ovia men tydeligvis ikke med mannen..
Han fortalte i går kveld at trur ikke det blir noe babymaking i denne uken [emoji20] tydeligvis gjør det såret veldig vondt og trenger å hvile. Bare det å lette på trykke selv gjør vondt sier han [emoji37] så da blir det nok å droppe hele pp2 og heller se fram til pp3 [emoji17]
Så i dag er jeg i en deppet humør. Hvertfall når han sier dette i går kveld før vi skulle sove og så våknet til at bestevenninnen min har fått lille jenta si 16 dager før termin. Ble akutt sjalu for å si det slik... Men sier til meg selv at jeg får ikke lov til det, for det er bare heldig at hun har klart å fått 2 barn på egenhånd. Hun ble fortalt når hun var 17 at hun måtte nok få hjelp hvis hun skulle bli mamma men nei da [emoji1] måtte bare finne rette miksturen [emoji4]
Dette var dagens syte innlegg men godt å få det ut. Nå skal jeg gjøre husarbeid før jeg skal på ettermiddagsvakt [emoji4]
Huff da :-( Kan godt forstå at dette er fryltelig kjipt. Krysser fingrene for at eggløsingen er litt forsinket og at dere rekker det likevel, selv om det kanskje er litt vel optimistisk.. Sender deg en varm klem
 
Huff da :-( Kan godt forstå at dette er fryltelig kjipt. Krysser fingrene for at eggløsingen er litt forsinket og at dere rekker det likevel, selv om det kanskje er litt vel optimistisk.. Sender deg en varm klem
Tusen takk nettinitti [emoji173]
Ovia sier eggløsning på onsdag/torsdag så får krysse fingrene at lille mannen blir "frisk" eller at eggløsningen er forsinket [emoji4]
 
Da var el-slimet på plass, men ikke gubben [emoji20] får se om det blir noe denne gangen [emoji37] håper og krysser fingrene [emoji18]
 
Hadde elslim i dag og! Woohoo [emoji1] og faktisk ble det en sengevals på oss. Gubben var visst på måte frisk nok [emoji4] Så da er det bare å krysse fingrene og håpe for det beste [emoji1] blir så spennende.... Håper det klaffet [emoji4] da er det bare å vente at ikm den 19 april ikke kommer [emoji1]
 
Hmmm, vurdere faktisk om el er nå kjenne noe rart som skjer det nede. Men ikke som sist, for se an kvelden om det tar seg opp. Kjenner på en måte "press" det nede. Mystisk [emoji57]
 
En liten oppdatering fra meg. Da har vi kommet hjem til mormor og morfar for å feire bursdagen til pappa min.
Ellers så tenker jeg at jeg er nå i dpo1 men vi får nå se [emoji4]
Jeg håper at dette er vår pp men har ikke så store forhåpninger. Vi hadde bare en omgang og tror det var på el. Og siden jeg ikke temper eller tester så har jeg ikke en anelse hvor langt jeg er i syklusen. Ellers så kjenner jeg litt murring i mage og på ryggen men om det er noe med det, vet jeg ikke.

Jeg sjekker utfloden hver dag og hadde litt blod i utfloden i går morges. Så håper at dette kan være tegn å noe [emoji16]

Ellers håper jeg at dere alle har det bra og så får dere ha en riktig god fredagskveld [emoji1]
 
Herregud så genialt å bare leser inn og mobilen skrive for meg, sparer mye tid [emoji1]
 
Off, så oppblåst man skulle bli da... Men det kan være at jeg ikke har spist brød siden jeg startet med lavkarbo og nå som jeg er hjemme med mamma og pappa så har lavkarboen havnet langt bak [emoji85] og mistet mer og mer viljen til å fortsette med det. Men vil gå ned i vekt og det sliter jeg med [emoji17]
 
Fikk akutt lyst til å teste i dag [emoji44]
Men vet det det ikke er noe vits, for jeg er bare 4/5 dpo.
Men har så lyst!!!! [emoji33]
 
CD 20 og 5/6 dpo
Håper inderlig at kroppen ikke begynner å tulle med meg nå. Var nok med sist pp.
Men i går fikk jeg litt halsbrann men det kan være på grunn av noe jeg har spist. Urolige føtter hadde jeg i natt, sleit sånn med å sove [emoji26] trøtt er jeg og. Magen er litt "annerledes" og, klarer ikke helt å beskrive det men litt stikkinger og stølhet når jeg strekker meg.
Off, kan ikke dagene gå fortere!!!
 
CD 20 og 5/6 dpo
Håper inderlig at kroppen ikke begynner å tulle med meg nå. Var nok med sist pp.
Men i går fikk jeg litt halsbrann men det kan være på grunn av noe jeg har spist. Urolige føtter hadde jeg i natt, sleit sånn med å sove [emoji26] trøtt er jeg og. Magen er litt "annerledes" og, klarer ikke helt å beskrive det men litt stikkinger og stølhet når jeg strekker meg.
Off, kan ikke dagene gå fortere!!!
Spennede! Ja jeg vet, håper dagene går fort!!!
 
Fikk igjen en strammende følelser nede på høyre side når jeg satt på do og strakk meg. Ofte jeg får morgestrekken når jeg sitter på do [emoji57] og løpe av dagen, og opp til flere ganger om dagen [emoji12]
 
CD 21 dpo 6/7
Spennende dag, både opp og ned. Er den som sjekker utflod hver dag, og i dag hadde den blir litt lysgul og litt blankt. Lurer på hva dette betyr [emoji57]
Men igjen har jeg hatt litt løs mage, sorry for detaljer men var som en eksplosjon!! Og er på jobb [emoji33] fy svarte altså. Og har for 2 ganger på grunn av dette, og dette er jo en sikker info at tr er på vei, men skal jo ikke ha tr gjør 19/20 april.....
[emoji24]
 
CD 21 dpo 6/7
Spennende dag, både opp og ned. Er den som sjekker utflod hver dag, og i dag hadde den blir litt lysgul og litt blankt. Lurer på hva dette betyr [emoji57]
Men igjen har jeg hatt litt løs mage, sorry for detaljer men var som en eksplosjon!! Og er på jobb [emoji33] fy svarte altså. Og har for 2 ganger på grunn av dette, og dette er jo en sikker info at tr er på vei, men skal jo ikke ha tr gjør 19/20 april.....
[emoji24]

Hvordan går det i dag? Håper håper det ikke er tr som er på vei!
 
Heldigvis eksplosjonsfri nå. Men hadde vondt i magen helt til jeg la meg kl. 01. Enda at jeg hadde spist mat [emoji53] ligger i sengen nå og er bare sulten.
 
Back
Topp