Nikotinslutt

Trappet ned på en uke etter pos test, og siden har jeg vært helt røykfri! :-D 28 dager uten noe som helst i dag:-D
*klapppåskulderen*

Under forrige svangerskap, så klarte jeg ikke å slutte helt. Er flau over å si det, men så svak var jeg!
Enden av visa var en kropp full av vann og svangerskapsforgiftning. Sønnen min kom 10 dager før termin, veide 2990 gr og var kun 46 cm.
Om det var en medvirkende årssak, kanskje....
Når jeg ble gravid i høst, tok jeg det heller ikke så alvorlig. Men trappet ned halvparten og lovet meg selv og slutte helt... snart.... Men så mistet jeg.
Denne gangen, ikke pokker tenkte jeg! Hvordan skal jeg klarte å slutte. Fikk tips om e.sigaretter, bestilte en prøvepakke. Kastet all røyk, og brukte e.sigarettene ved nød. De ble brukt ca 3 ganger om dagen i 2 ukers tid og så var jeg ferdig.
Så nå jeg er faktisk helt røykfri og superstolt! Klarte det...... phu.......

Under forrige svangerskap, så klarte jeg ikke å slutte helt. Er flau over å si det, men så svak var jeg!
Enden av visa var en kropp full av vann og svangerskapsforgiftning. Sønnen min kom 10 dager før termin, veide 2990 gr og var kun 46 cm.
Om det var en medvirkende årssak, kanskje....
Når jeg ble gravid i høst, tok jeg det heller ikke så alvorlig. Men trappet ned halvparten og lovet meg selv og slutte helt... snart.... Men så mistet jeg.
Denne gangen, ikke pokker tenkte jeg! Hvordan skal jeg klarte å slutte. Fikk tips om e.sigaretter, bestilte en prøvepakke. Kastet all røyk, og brukte e.sigarettene ved nød. De ble brukt ca 3 ganger om dagen i 2 ukers tid og så var jeg ferdig.
Så nå jeg er faktisk helt røykfri og superstolt! Klarte det...... phu.......

Eg klarte heller ikkje å slutta heilt når eg gjekk med jentungen, og endte med ks i uke 27.

Denne gongen va eg fast bestemt på å klara da, og jammen gikk da mykje lettare enn eg forventa :)
Syns alle me så klare da e kjempeflinke, og kan v stolte av å klara å kutta ut driten frå livene våre :)

Eg e vertfall kjempestolt av å v røykfri no :P

ahA0r5yXSTfEDchkrWW8it3U32J40-2skGuzKQSlCUw

Forje gang så skulle jeg trappe ned, men så kom kvalmen og jeg klarte ikke tanken på røyk.. spøy om jeg lukta at andre røyka.. og jeg hadde en kjæreste som smugrøyka inne på badet.. hvir jeg omtrent bodde de fire første mnd.. :P lukter fremdeles om noen røyker blue master :P nå skal jeg slutte å snuse og det går greit, for hver gang jeg tar en snus, så blir jeg kvalm. Så tenker at dette går jo som bare rakkern. Har ikke lyst på snus noe mere:P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg slutta 1. januar siden vi hadde begynt å prøve å få barn. Snusa en og annen i blant i helga,men 7. februar fikk vi positiv test,siden har ikke en snus nærmet seg min munn :) Kjenner ikke at jeg har lyst på heller i og med at det som skjer inne i magen er mye viktigere enn den snusen :)

Har aldri røyket/snuset selv, så vet ikke hvordan det er å slutte, men synes dere er flinke :-) Kjempeviktig å slutte. Alt for babyen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vert røykfri i 3 uker ;) eg trappet ned til eg plutselig ikke ville ha mer, då låg eg på ein halv om dagen å det hva på morgningen. Hva veldig kvalm så tanken fristet ikke på å gå ut å røyke heller. Har heller ikke hat siget etter røyk så dette tror eg går rette vegen mot eit røykfritt svangerskap og liv etter på ;) føler meg flink :) ps gikk fra 20 onsdagen til 5 på ned trapping etter posetiv test :D

Sent from my iPhone using BV Forum

4uker uten røyk! Så er 4 uker siden jeg fikk pos test :) sluttet på dagen! :) blir kvalm når jeg tenker på røyk :) så får håpe det fortsetter leeeenge etter fødsel og amming :)

4uker uten røyk! Så er 4 uker siden jeg fikk pos test :) sluttet på dagen! :) blir kvalm når jeg tenker på røyk :) så får håpe det fortsetter leeeenge etter fødsel og amming :)

Flink :D men da fant du vel ut av graviditeten ganske seint, siden du skal ha i oktober? Må ha føltes helt sykt å plutselig være langt på vei :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja, jeg trodde jeg var dårlig og ikke gravid siden mensen kom og gikk som den ville :D Så var noen uker på vei ja :P så var litt av et sjokk ja, siden vi har prøvd såååå lenge :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Ja, jeg trodde jeg var dårlig og ikke gravid siden mensen kom og gikk som den ville :D Så var noen uker på vei ja :P så var litt av et sjokk ja, siden vi har prøvd såååå lenge :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

For en fantastisk overraskelse da :D ♡♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Slutta på dagen med snus og holder meg unna den festrøyken jeg bruker å ta, nå er det onico, tyggis og clausthaler/munkholm som gjelder til helgekosen :) var i ferd med å kutte snusen anyway, men usikker på om jeg holder meg unna festrøyken når svskapet er over :) må nevnes at vi er beskjedne festere :)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Back
Topp