Nikotinslutt

Hvordan går det med dere? Er alle røyk og snusfrie?:)

❤️28 uker❤️

Jada! Men kom over en Onico i kjøleskapet just (nikotinfri, mannen driver med nedtrapping) og fikk SÅ lyst på! Men har vært flink så lenge nå, kjipt å ødelegge selv om onicoen er ufarlig :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg bruker onico daglig..klarer meg nok ikke uten :/ men det er jo bedre enn snus med nikotin uansett da.. Synes bare det ikke ser så smart ut med en stor mage å snusleppe :p

❤️28 uker❤️

Ja tok siste snus i februar :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Har ikkje rørt røyken si februar eg heller :)

Vedlegg

• 2014-07-23 17.46.37.png
    2014-07-23 17.46.37.png
    798,5 KB · Visninger: 36
Over et halvt år uten snus :)

9 mnd og 11 daga røykfri. Besta e at eg ikkje har lyst på røyk :)
Kan kjenna suget, men forsvinne i løpet av nåken sekund ;)
Drømme av og t at eg røyke...MARERITT!

11 mnd røykfri og har ikke lyst på røyk. Men jeg er litt redd at jeg skal røyke igjen etter jeg vil gå tilbake på jobb. Håper jeg blir sterk!

Har vært snusfri siden 27.januar, men må innrømme at jeg har så sykt lyst på snus... Når babyen vræler og hodet skal til å sprenges, herregud det hadde gjort seg med en liten pris under leppa da... Men er jo bare dum om jeg begynner å snuse igjen når amminga er over...

Har vært snusfri siden 27.januar, men må innrømme at jeg har så sykt lyst på snus... Når babyen vræler og hodet skal til å sprenges, herregud det hadde gjort seg med en liten pris under leppa da... Men er jo bare dum om jeg begynner å snuse igjen når amminga er over...
U can do it!! :D heier på deg!

Back
Topp