Nikotinslutt

Samme her... Klarte det ikke forrige svangerskap ... Men vil virkelig klare det nå... Så enormt teit hvor mye makt den røyken har :( samtidig min aller beste venn på en syk syk måte :p
E heit sjukt, ka makt den dritten har øve livene våre :mad:
Klarte heller ikkje slutta sist gong...
 
I forrige svangerskap hadde morkaken begynt å løsne...
Røyking kan forårsake dette.. eller bidra!
DERFOR hadde jeg ALL motivasjon i boks denne gangen!
 
I forrige svangerskap hadde morkaken begynt å løsne...
Røyking kan forårsake dette.. eller bidra!
DERFOR hadde jeg ALL motivasjon i boks denne gangen!
Skummelt det der. Tror ikke folk er klar over hva røyk og snus egentlig gjør :( De fleste tar vell den "det gikk bra med henne og babyen så da går det vell bra med meg også.". Typisk spekematdiskusjon
 
"Slutta" appen er en grei motivator,prøv den :) Selv har jeg vært snusfri i ca 50 dager nå,suget ble borte fra dagen jeg testet positivt :)
 
4 uker snusfri! Brukte litt urtesnus i begynnelsen, men nå er jeg svangerskapskvalm og har bronkitt og tanken på noe som svir under leppa gjør meg enda værre ;) flaks i uflaks!:)
 
4 uker snusfri! Brukte litt urtesnus i begynnelsen, men nå er jeg svangerskapskvalm og har bronkitt og tanken på noe som svir under leppa gjør meg enda værre ;) flaks i uflaks!:)
Har ikke lyst på pga kvalmen jeg heller :D
 
Eg har gitt meg sjølv 2 veker på å kutte snusen. Sit på jobb no, der alle forventer at eg snuser, og snusboksen er foran meg, men tom.. Har neste veke og ei veke ferie før eg byrjar i ny jobb, og eg satsar på at det gjer susen med snuseslutten! Har dårlig samvittigheit, då. Veldig dårlig samvittigheit... Nesten så eg gler meg til å bli litt kvalm etter kvart!
 
Eg har gitt meg sjølv 2 veker på å kutte snusen. Sit på jobb no, der alle forventer at eg snuser, og snusboksen er foran meg, men tom.. Har neste veke og ei veke ferie før eg byrjar i ny jobb, og eg satsar på at det gjer susen med snuseslutten! Har dårlig samvittigheit, då. Veldig dårlig samvittigheit... Nesten så eg gler meg til å bli litt kvalm etter kvart!
Masse masse lykke til!! Heier på deg :D
 
Kan eg slutta å røyka ette nesten 20år, så kan andre og klara å slutta med røyk og snus
Snart 3 heile døger si siste røyk. Kjenne suget tatt og ofte, men har klart meg så lang, då ska eg klara å fortsette og.
Røyken har eg liggande i vesko, men plage meg ikkje

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Testet positivt på søndag og har bare brukt Onico siden da :) Men den smaker ekkelt så det blir mindre og mindre for hver dag. Slutta på flekken ved forrige svangerskap også. Var snusfri (røyker ikke) i 9 måneder + de 10 månedene jeg ammet. Var så STEINDUM at jeg begynte igjen etterpå.... Så nå må jeg slutte igjen!
 
Jeg snuser og brukte snus i en liten stund etter posetiv test, mest fordi at det ville få folk til å stille spørsmål om hvorfor jeg sluttet. Av en eller annen grunn så mister jeg lysten på snus når jeg er gravid. Og denne gangen skal jeg ikke starte på igjenn :) vært 5 dager uten nå

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Last edited:
Dette går så mye bedre enn forventet :D sluttet å snuse og gikk over til onico noen uker, men det ble bare mindre og mindre av den da den ikle smaker noe særlig godt :p helt snusfri i 14 dager nå, ikke lyst på i det hele tatt.. Tipper det er fordi jeg er så kvalm, men fortsatt veldig glad :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åhh! Slutta å røyke den 19 feb, da jeg fikk pos test :) Må si jeg blir gaaaal snart! Alle disse dumme tankene i hodet! Men jeg SKAL klare det! :) Gjør alt for mirakelet i magen min :)
 
17 dager røykfri nå! Går bare bedre og bedre! :) Et lite tips: Last ned slutta appen, og hver 7ende dag tar du ut det du har spart i penger og legger på en sparebøsse til lille babyen :) <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
17 dager røykfri nå! Går bare bedre og bedre! :) Et lite tips: Last ned slutta appen, og hver 7ende dag tar du ut det du har spart i penger og legger på en sparebøsse til lille babyen :) <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Du er smart! Det skal jeg gjøre! Takk for tips :)
 
J4MCsAO9oCVcfaMPxWmaoJXWfcIv60CnqziMK24O8u8


Går mykje lettare enn forventa :p
Kjenne selfølgeli på suget fleire gonga daglig, men har ikkje problem med å få fokuset øve på andre ting. Så e suget vekke på et øyeblikk :p
 
Back
Topp