Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har brukt snus siden jeg var 13 år gammel. Bruker en boks på to dager, og får helt panikk om jeg begynner å gå tom når butikken er stengt. Da jeg fant ut at jeg er gravid prøvde jeg å kutte litt ned på snusbruken i håp om at ting blir bedre. Jeg har mest lyst til å slutte helt pga graviditetentrenger sårt gode tips!
Prøver veeldig hardt å slutte med snusen! Men kjenner det er vanskelig og går med ett konstant sug.. Er bare 2 dager siden jeg fant ut at jeg var gravid å får sinnsykt dårlig samvittighet av å ta meg en . Ja jeg har lest konsekvensene men jeg prøver å har et håp om å være helt snusfri fra og med lørdagsynes å huske det var mye enklere sist gang jeg var gravid
![]()
Ja, synes også det var mye lettere sistav erfaring er det best å bare slutte med en gang. Jeg hadde også den "vente til helga så slutter jeg", men når helga kom hadde jeg en ny unskyldning
![]()
Det gjorde jeg også, og det nytta ikke med nedtrappingTrenger noen få dager til å trappe ned pågår jo med en snus oppi hele tiden til vanlig, tar den ut å legger i en ny xp
Hold ut! Det blir bedreJeg synes det har gått overraskende greit disse 3 dagene jeg har holdt meg, men tror dette kommer til å bli en kamp uten like![]()
Samme her... Klarte det ikke forrige svangerskap ... Men vil virkelig klare det nå... Så enormt teit hvor mye makt den røyken harE veldig stolt øve å ha vært røykfri et døgn no. Har røykt minimalt ette eg fekk positiv test, og nesten ikkje trekt ned. Hadde rett og slett panikk for å legga røyken på hyllo, men detta døgnet har gått øve all forventning![]()