Nervøsitet før TUL-tråden

Tusen takk, timen er ferdig og vi har en så langt frisk baby som er korrekt sammenskrudd (lol) og som ser ut til å bli en liten jente <3 Så langt har vi aldri kommet :flower:Heartred Visste ikke hva jeg skulle foreta meg når jeg kom ut derfra, hæ, finnes det FLERE ultralyder?! :cat:

Gratulerer, så herlig! ❤
 
Shit. 5,5 time igjen til UL. Har ikke drømt om annet i natt tror jeg:hilarious: drømte at det var liv der inne og at det mest sannsynlig var en gutt. Blir veldig spennende å se om dette stemmer. Så lenge det er liv og alt ser bra ut spiller kjønn ingen rolle❤️ Men er bare 11+4 uker på vei så spørs om jordmor vil si noe om det.
 
Ultralyd gikk kjempebra!:happy: Alt så bra ut og ble flyttet tre dager frem❤️ Kunne ikke se kjønn enda, men jeg er bare så lettet over at alt var bra❤️
 
For en merkelig dag å være på ultralyd på! Jeg var skikkelig nervøs i forkant, ble kvalm og skalv på hendene. Også fikk vi så gode nyheter og en fantastisk opplevelse! :Heartred

En kjempesprek liten krabat som med
fine mål og et bankene hjerte på riktig plass! Vi er så lykkelige! :love7
12+5 i dag og ny termin 22.september.
 
På UL i dag ❤️ En liten sprellende klump med ti fingre og et bankende hjerte!

Så deilig å få bekreftet et hjerte som slår og så langt jm kunne se, en frisk og aktiv liten krabat. Fikk ingen gode bilder da h*n bare ville ligge med ryggen oppover, men fikk et fint bilde av ei lita hand, smelt ❤️
 
Back
Topp