Nervøsitet før TUL-tråden

Nordlys2018

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
La oss få ut all gørra i en tråd: her er det lov å grue seg 1 måned før, så vel som 4 timer før!! :)

Jeg har allerede begynt å grue meg til neste TUL. 13 Februar skal vi titte innom (10+0). Deretter har jeg stor UL 06. Mars (13+2), men jeg tror jeg må få en mellom der for det er da det gikk galt sist (10+4) :( Ufffffffff.
 
Jeg skal til fastlegen på onsdag (12+2) så da får jeg en titt, men hun kan ikke sjekke noe særlig med det ul-apparatet. Så det blir bare for gøy. Men jeg er likevel nervøs for at alt ser bra ut på det dårlige ul-apparatet, også kommer jeg på OUL også finner de noe galt. Prøver å skyve de tankene bort, for sjansen er aller størst for at dette skal gå helt fint. Og jeg blir mer og mer trygg på det, og gleder meg over den voksende magen. ❤️
 
Jeg hadde tenkt å bestille tul til når jeg er i uke 10, men nå lurer jeg på å bestille en til i morgen. Vil så gjerne vite om alt er greit eller ikke. Er 8+4 i morgen, så man får kanskje ikke sett så mye da? Bare evt hjertet? Føler jeg har venta i en evighet, så to uker til føles så lenge :nailbiting::wacky:
 
Jeg er veldig nervøs. Vet at embryoet sluttet å utvikle seg i uke 6 sist gang, men oppdaget det ikke før i uke 9. Skal sies at jeg hadde lyserosa utflod i ca.2 uker, så var jo redd noe var galt. Nå har jeg komt til uke 7 og var til lege i går. Han henviste meg til TUL på sjukehuset og i dag har jeg gått inn på Helse Norge hver time for å se om de har vurdert henvisningen. Blir vel det samme i morgen, for de har ikke vurdert den enda. Er redd det skal ta lang tid før jeg får komme til, og er veldig nervøs for at de skal finne noe galt denne gangen også. Innerst inne har jeg en tro på at det går bra denne gangen, men det kan jo så plutselig endre seg... Det er en nervepirrende tid dette :Heartred
 
Fortsatt 3 uker igjen til tul:woot:. Har så lite symptomer at redselen for at det ikke er noen huleboer der gnager konstant, selv om jeg også prøver å tenke at alt er bra:wideyed:. Har ikke blødd noe, så tenker at det er positivt ihvertfall..
 
Trodde jeg hadde time i går, 9+5, men var visst ikke før i neste uke, 10+5. Det var litt kjedelig når vi hadde gledet oss og ventet noen uker allerede, men vi skal nok takle å være spente en uke til :)
 
Jeg hadde tenkt å bestille tul til når jeg er i uke 10, men nå lurer jeg på å bestille en til i morgen. Vil så gjerne vite om alt er greit eller ikke. Er 8+4 i morgen, så man får kanskje ikke sett så mye da? Bare evt hjertet? Føler jeg har venta i en evighet, så to uker til føles så lenge :nailbiting::wacky:

Da har jeg bestilt time til i morgen... Og der kom nervøsiteten og spentheten med en gang! Håper så inderlig at alt er ok..
 
Har så utrolig lyst å ta en UL nå (10+5)!!! Er så redd for at det ikke er liv... Aldri vært gravid før, så vet ikke hva jeg kan forvente av det ene og andre med symptomer hit og dit :sorry: Men har ikke råd til å ta en nå, og enda en 13+3... og jeg vil gjerne ta UL etter de magiske 12+0 :banghead: Får smøre meg med tålmodighet i 19 dager til.. var 31 dager når jeg bestilte timen til TUL, så tiden har faktisk gått fremover da :angelic:
 
Trodde jeg hadde time i går, 9+5, men var visst ikke før i neste uke, 10+5. Det var litt kjedelig når vi hadde gledet oss og ventet noen uker allerede, men vi skal nok takle å være spente en uke til :)

Så spennende! Var det ikke du som lurte på om det kanskje kan være tvillinger? Kjenner jeg er spent selv på den ultralyden din :D:angelic:
 
Jeg er så super spent denne gangen!
Og LIVREDD for at det skal gå galt eller være galt.

Lille i magen var virkelig ikke planlagt og passer ikke inn i planen vi hadde. Det var litt av et sjokk å få positiv test men nå er det ikke noe jeg heller vil enn å lage nye planer med lille i magen. Jeg vet at mannen ikke vil prøve på nytt om det går galt.
Har lege time om 5 uker da er jeg akkurat 11 uker. Hadde en SA mellom uke 9-10 sist jeg var gravid, redd for å oppleve det samme igjen. Har mye luftsmerter og voksesmerter og blir nesten helt paranoid av det.
 
Jeg tok en privat når jeg var 7+2, så en på sykehuset når jeg var 9+3. Håper jeg kan få en når jeg er 13+3 også.
 
Jeg hadde tenkt å bestille tul til når jeg er i uke 10, men nå lurer jeg på å bestille en til i morgen. Vil så gjerne vite om alt er greit eller ikke. Er 8+4 i morgen, så man får kanskje ikke sett så mye da? Bare evt hjertet? Føler jeg har venta i en evighet, så to uker til føles så lenge :nailbiting::wacky:

8+4 da kan man se en liten klump med kaaaanskje bittesmå bamsebumsarmer og bein :) Så det er mye mer enn "bare hjerte". Kommer selvfølgelig litt an på hvor moderne UL-duppeditt legen har, men :)
 
Jeg er så super spent denne gangen!
Og LIVREDD for at det skal gå galt eller være galt.

Lille i magen var virkelig ikke planlagt og passer ikke inn i planen vi hadde. Det var litt av et sjokk å få positiv test men nå er det ikke noe jeg heller vil enn å lage nye planer med lille i magen. Jeg vet at mannen ikke vil prøve på nytt om det går galt.
Har lege time om 5 uker da er jeg akkurat 11 uker. Hadde en SA mellom uke 9-10 sist jeg var gravid, redd for å oppleve det samme igjen. Har mye luftsmerter og voksesmerter og blir nesten helt paranoid av det.

Know the feeling <3
Det aller viktigste for "oss" med slike situasjoner er å få en UL et par dager etter det gikk dårlig sist, for å få en beroligende følelse! :)
 
8+4 da kan man se en liten klump med kaaaanskje bittesmå bamsebumsarmer og bein :) Så det er mye mer enn "bare hjerte". Kommer selvfølgelig litt an på hvor moderne UL-duppeditt legen har, men :)

Det stemmer veldig bra det du sier der ja! :) Fikk se hjerte, armer, antydning til fingre, og ben :D Var en liten klump ja :p:love7 Hun beregna at jeg var 9+0, så tre dager frem. Det var litt forventet egentlig, så tror det kan stemme :)

Nå tenker jeg neste tul i uke 13/14, så 4-5 uker til. Nedtellingen og gledingen har begynt. Nervene kommer nok etterhvert :rolleyes:
 
Det stemmer veldig bra det du sier der ja! :) Fikk se hjerte, armer, antydning til fingre, og ben :D Var en liten klump ja :p:love7 Hun beregna at jeg var 9+0, så tre dager frem. Det var litt forventet egentlig, så tror det kan stemme :)

Nå tenker jeg neste tul i uke 13/14, så 4-5 uker til. Nedtellingen og gledingen har begynt. Nervene kommer nok etterhvert :rolleyes:

Gratulerer så mye med fin TUL <3 Det er en god følelse å få se at alt er bra!
Vi er ca nøyaktig like langt (jeg ligger iflg siste UL på ca 8+6/9+0 i dag) håper vi holder ut helt til termin <3
 
Jeg har endelig kommet til den grusomme uke 8. Har gått galt to ganger i uke 8 for meg. Sjekker papiret hver gang jeg er på do. Jeg føler meg så trøtt og sliten hele tiden, så håper snart at faren er over og at det blir baby i September på oss.
 
Gratulerer så mye med fin TUL <3 Det er en god følelse å få se at alt er bra!
Vi er ca nøyaktig like langt (jeg ligger iflg siste UL på ca 8+6/9+0 i dag) håper vi holder ut helt til termin <3

Jaa, det håper jeg også! Så inderlig :smiley-angelic001 Så gøy at vi er likt :happy::Heartred
 
Back
Topp