Nervøsitet før TUL-tråden

Herregud, jeg er en NISSE!!! Hadde time i går!!! Hjernen min fungerer virkelig ikke, arghhhh! De skal se om de får plass til meg i dag, fine legesenteret er ikke sure på meg. At det er mulig?! Jeg er sykemeldt og burde klare å skille på dager liksom. Kan jeg skylde på svangerskapsdemens?? :arghh::bag::bag::bag:

Det gikk så bra så bra! Liten klump på 5,04cm, 11+5 og alt så bra ut. Fyttirakkern.... Det føles helt surrealistisk. Aldri kommet så langt!!! <3
Hurra så bra :woot:❤️

Begynner å bli litt nervøs, har time på søndag. Vi tar en liten datenight med barnevakt, kino og hotell kvelden før. Tviler på om jeg får med meg noe av den filmen :hilarious:

Hadde egentlig ikke tenkt til å ta flere TUL (hadde en i uke 8 pga blødning). Men igår begynte jeg å blø etter å hatt vondt siden onsdag. Har egentlig avtale med gynekolog om at jeg kan komme dit nesten gratis om det skjer noe, men hun er ikke på kontoret før til uka, og jeg orker ikke vente så lenge merker jeg.. så har time privat idag kl 13. Jeg er helt kvalm, og redd og bare gråter. Mye penger, men vel verdt det. Ååh som jeg håper alt er ok..:Heartred

Jeg skal på TUL om litt over en uke. Doctors orders, så det er på sykehuset. Er ikke så nervøs denne gangen som sist da magen vokser og kvalmen er med meg hele tiden. Gleder meg mest nå ☺️

Hadde egentlig ikke tenkt til å ta flere TUL (hadde en i uke 8 pga blødning). Men igår begynte jeg å blø etter å hatt vondt siden onsdag. Har egentlig avtale med gynekolog om at jeg kan komme dit nesten gratis om det skjer noe, men hun er ikke på kontoret før til uka, og jeg orker ikke vente så lenge merker jeg.. så har time privat idag kl 13. Jeg er helt kvalm, og redd og bare gråter. Mye penger, men vel verdt det. Ååh som jeg håper alt er ok..:Heartred

Åh, krysser alt jeg har for at det er helt uskyldig. Er så vondt å gå og være usikker, så skjønner veldig godt at du ordnet deg time så raskt som mulig ❤️.

Masse lykke til <3

Skal i dag 14:45. Angrer på at jeg tok så sent på dagen, så kvalm pga jeg grugleder meg! Tror ikke det er noe galt, da jeg har symptomer og hørte hjertelyden for en uke siden hos jordmor. Men uansett så blir man redd for at det skal være noe galt!

Håper alt er bra:Heartred

Skal i dag 14:45. Angrer på at jeg tok så sent på dagen, så kvalm pga jeg grugleder meg! Tror ikke det er noe galt, da jeg har symptomer og hørte hjertelyden for en uke siden hos jordmor. Men uansett så blir man redd for at det skal være noe galt!
Masse lykke til:Heartred

Hællemin! Gynekolog fant ikke ut hvor blødningene har kommet fra, men morkaka lå litt foran åpning, så det kunne være en grunn, livmorhalsen var lang og lukket. Og inni der lå en perfekt GUTTEBABY (hun var temmelig sikker), 13+2, akuratt som vi har regnet på frem til nå. Jeg er så lettet, rørt og stolt :Heartblue
Han hadde ikke lyst til å vise seg i profil for kamera, men det gjør ingenting :)

Vedlegg

• 20200228_141702.jpg
    20200228_141702.jpg
    28,3 KB · Visninger: 57
Hællemin! Gynekolog fant ikke ut hvor blødningene har kommet fra, men morkaka lå litt foran åpning, så det kunne være en grunn, livmorhalsen var lang og lukket. Og inni der lå en perfekt GUTTEBABY (hun var temmelig sikker), 13+2, akuratt som vi har regnet på frem til nå. Jeg er så lettet, rørt og stolt :Heartblue
Han hadde ikke lyst til å vise seg i profil for kamera, men det gjør ingenting :)

Så bra at alt så godt ut på ul :Heartred så fine bilder :Heartblue

58F422C7-9655-4F96-88D7-178F68455926.jpeg
det gikk så bra i dag :) lille knøttet var helt perfekt og vi fikk se at hender og føtter rørte seg samt et hjerte som slår. Akkurat så langt på vei som beregna, 10+0 i dag.

Back
Topp