Masse lykke tilSå herlig hani94!!!!
Jeg har begynt å kjenne på nervene for morgendagen, under 24 timer nå... Djises christ 08:30 har jeg time i mårra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilSå herlig hani94!!!!
Jeg har begynt å kjenne på nervene for morgendagen, under 24 timer nå... Djises christ 08:30 har jeg time i mårra!
Hurra så braDet gikk så bra så bra! Liten klump på 5,04cm, 11+5 og alt så bra ut. Fyttirakkern.... Det føles helt surrealistisk. Aldri kommet så langt!!! <3
YayyyyDet gikk så bra så bra! Liten klump på 5,04cm, 11+5 og alt så bra ut. Fyttirakkern.... Det føles helt surrealistisk. Aldri kommet så langt!!! <3
Håper det gikk bra med de to andere som har vært på UL? <3
Hadde egentlig ikke tenkt til å ta flere TUL (hadde en i uke 8 pga blødning). Men igår begynte jeg å blø etter å hatt vondt siden onsdag. Har egentlig avtale med gynekolog om at jeg kan komme dit nesten gratis om det skjer noe, men hun er ikke på kontoret før til uka, og jeg orker ikke vente så lenge merker jeg.. så har time privat idag kl 13. Jeg er helt kvalm, og redd og bare gråter. Mye penger, men vel verdt det. Ååh som jeg håper alt er ok..
Masse lykke til <3Hadde egentlig ikke tenkt til å ta flere TUL (hadde en i uke 8 pga blødning). Men igår begynte jeg å blø etter å hatt vondt siden onsdag. Har egentlig avtale med gynekolog om at jeg kan komme dit nesten gratis om det skjer noe, men hun er ikke på kontoret før til uka, og jeg orker ikke vente så lenge merker jeg.. så har time privat idag kl 13. Jeg er helt kvalm, og redd og bare gråter. Mye penger, men vel verdt det. Ååh som jeg håper alt er ok..
Håper alt er braHadde egentlig ikke tenkt til å ta flere TUL (hadde en i uke 8 pga blødning). Men igår begynte jeg å blø etter å hatt vondt siden onsdag. Har egentlig avtale med gynekolog om at jeg kan komme dit nesten gratis om det skjer noe, men hun er ikke på kontoret før til uka, og jeg orker ikke vente så lenge merker jeg.. så har time privat idag kl 13. Jeg er helt kvalm, og redd og bare gråter. Mye penger, men vel verdt det. Ååh som jeg håper alt er ok..
Masse lykke tilSkal i dag 14:45. Angrer på at jeg tok så sent på dagen, så kvalm pga jeg grugleder meg! Tror ikke det er noe galt, da jeg har symptomer og hørte hjertelyden for en uke siden hos jordmor. Men uansett så blir man redd for at det skal være noe galt!
Hællemin! Gynekolog fant ikke ut hvor blødningene har kommet fra, men morkaka lå litt foran åpning, så det kunne være en grunn, livmorhalsen var lang og lukket. Og inni der lå en perfekt GUTTEBABY (hun var temmelig sikker), 13+2, akuratt som vi har regnet på frem til nå. Jeg er så lettet, rørt og stolt
Han hadde ikke lyst til å vise seg i profil for kamera, men det gjør ingenting