Nervøsitet før TUL-tråden

Fytterakkern, nå er det 15 timer igjen til timen min (ja her går det på timenedtelling) og jeg kjenner det kommer "sug" i magen når jeg tenker på det.... :( Hvorfor må man bli så på tuppan? Skulle ønske jeg bare dro til helt nonchalant. Det er så mye på spill, det betyr så mye, det er så forferdelig når de ikke går. Så mye følelser og hormoner. Faaaaahk.

Her blir det ingen TUL, må vente til 30.april. Kjente jeg ble roligere av det faktisk.

Jeg tenkte jeg skulle roe meg ned av å ha en tul for å se bankende hjerte og så NIPT i uke 10, men så mente legen jeg var kortere på vei enn jeg selv mener jeg kan være pluss at jeg i natt drømte at fastlegen min mente embryoet hadde en puls på 25 og at det derfor kom til å dø ila et halvt år (og at jeg bare måtte vente), så nå tror jeg det blir en tul neste uke også..

Skal til legen i morgen for sykemelding. Håper jeg får min fastlege (hun hadde tidligere fri om torsdagen, så usikker) og at jeg tør spørre om en kjapp titt på ultralyd.

Jeg fikk se en sprellende liten på ul hos fastlegen i dag. Men den lå så vanskelig til at det var ikke lett å få til et bra bilde. Så det jeg kom hjem til ungene med, var noe som liknet en larve med ryggrad:hilarious: men han som skulle bli storebror såg med en gang at det måtte jo være et smil, og ryggraden var tennene :hilarious:

Alt i alt fint å se at den var i live og så normal ut:D

Fytterakkern, nå er det 15 timer igjen til timen min (ja her går det på timenedtelling) og jeg kjenner det kommer "sug" i magen når jeg tenker på det.... :( Hvorfor må man bli så på tuppan? Skulle ønske jeg bare dro til helt nonchalant. Det er så mye på spill, det betyr så mye, det er så forferdelig når de ikke går. Så mye følelser og hormoner. Faaaaahk.
Oppdater hvordan det går i dag så fort du har vært flere som venter i spenning her... jeg har ultralyd imorgen og er såååå nervøs, så hjertebank i uke 8, og det er ingenting som skal tyde på at noe har gått galt (?) som jeg har merket! Men likevel skal man være sååååå nervøs. Lykke til idag!

Oppdater hvordan det går i dag så fort du har vært flere som venter i spenning her... jeg har ultralyd imorgen og er såååå nervøs, så hjertebank i uke 8, og det er ingenting som skal tyde på at noe har gått galt (?) som jeg har merket! Men likevel skal man være sååååå nervøs. Lykke til idag!

Tusen takk! Sitter nå og venter, de har supertravel dag og jeg må nok vente oppmot 1 time... Har gitt blod og urin og alt det som hører til. Er så nervøs for ultralyden at jeg er i en annen dimensjon akkurat nå :p Sov ca 5 timer og drømte at jeg tok med hunden min til undersøkelsen :p

Fyttirakkern.... Det var heftig! 10+0-liten baby vinket og rocka i magan <3 Nå har jeg en UL igjen den 24 Februar for å få meg "over den vonde tida". Mannen min gråt da han fikk video-opptak fra ultralyden <3

Hvor langt er du på vei imorgen?

Fyttirakkern.... Det var heftig! 10+0-liten baby vinket og rocka i magan <3 Nå har jeg en UL igjen den 24 Februar for å få meg "over den vonde tida". Mannen min gråt da han fikk video-opptak fra ultralyden <3
Så utrolig flott! Hvor langt trodde du at du var på vei før ultralyden. Jeg må vente 2,5 uke til og kjenner at tiden går altfor sakte!

Heftig er riktig ord! Jeg var helt i ekstase etter TUL i går :Heartred
Så godt å høre at alt var bra med baby i magen :D

Det gikk sååå fint her!! 11+4 idag, så baby i 3D og det var en veldig aktiv krabbat!! Vi fikk itilogmed en antydning til at det kunne være en jente mente jordmor❤️❤️❤️

9 dager til ultralyd, kjenner jeg angrer litt nå på at vi ikke tok 12+3 isteden for 13+3 :nailbiting::facepalm:

Går å venter på time til ul på sykehuset,legen sendte henvisning onsdag,håper ikke de bruker evigheter! Er sååå nervøs! 11+ 1 i dag,fikk se sprellende baby uke 9+5,så det er håp,håper jeg:):Heartred

I dag er det min tur. Har time etter jeg er ferdig på jobb. Kjenner jeg gruer meg. Har en gyn som har fulgt meg gjennom tykt og tynt. Han var der da jeg fikk kreft, tok imot jenta mi og hjalp meg gjennom begge MA'ene. Han ringte meg i går for å bekrefte at alt er i orden og jeg ikke har noen blødninger. Virkelig glad for oppfølgingen.

I dag er det min tur. Har time etter jeg er ferdig på jobb. Kjenner jeg gruer meg. Har en gyn som har fulgt meg gjennom tykt og tynt. Han var der da jeg fikk kreft, tok imot jenta mi og hjalp meg gjennom begge MA'ene. Han ringte meg i går for å bekrefte at alt er i orden og jeg ikke har noen blødninger. Virkelig glad for oppfølgingen.
Lykke til ❤️

Back
Topp