Helt enig. Derfor er det for meg så viktig å få vite. Jo lenger jeg går mellom UL, jo mer ubehag føler jeg. Jeg vet at en MA kommer fra ingen ting. Jeg vet at følelsen av å få vite at fosteret døde 2 uker før er helt grusom, og er verre enn "det skjedde i går" (på en måte). Det er meg 100% klart at jeg ikke kan gjøre noe, det er et bittelite foster inni oss. Ingen kan redde det nå. Men å slippe belastningen av uvisshet, redsel og angst - det er det som betyr noe (for meg). Å enten bli beroiget, eller få satt i gang "den andre prosessen". Personlig er det en sterkere psykisk belastning å vite at jeg har hatt noe dødt inni meg over lengre tid, enn noe annet.
Nå begynner det å nærme seg "den datoen" for meg. 10+0 skal jeg ha UL, på Torsdag. Nervene har allerede begynt å komme. Har hatt litt rar magevondt de siste 2 dagene, hodet har selvsagt laget det til et problem. Kvalmen og slappheten - hva om kanskje det er symptomer på at noe har gått galt. Å være så brent fra tidligere erfaringer gjør en "konspirasjonsteoretisk kreativ". Det er ikke måte på alt som kan henge sammen og være tegn på x og y. Om alt skulle være bra på Torsdag så kommer jeg til å etterspørre en ny UL etter 1 uke. Sist ble fosteret målt til 10+4. Den uka mellom 10+0 og 11+0 kommer jeg ikke til å være meg selv, det kan jeg si med sikkerhet. Skal prøve å finne på et prosjekt å distrahere meg med, men det er vanskelig å konsentrere seg når man er så sliten, slapp, kvalm og full av angst