Nei! :(

Jeg hadde blødning forrige helg, friskt blod. Var på ul og så et bankende hjerte på onsdag. Så det kan være helt ufarlig

Så godt at det gikk bra :-) får håpe du er over det verste nå, vet hvor bekymret man blir.. :-)

Da har blødningene begynt igjen :( nå er det mere friskt blod... Så håpet er vell ute :(

Ring legevakta du å?

Jeg blødde også friskt blod med lille jenta mi. Men det gikk helt fint :) Så det trenger ikke være farlig! Lykke lykke til :)

Hvor langt er du på vei?
Kan du ikke ringe ultraportalen, Aleris, Medicus eller Kristin Otterdal (oppe på sirkus shopping) å få komme inn der da? :) Jeg fikk komme inn på dagen sist jeg var gravid og forklarte situasjonen, og desverre mistet, men da fikk jeg iallefall en avklaring på om det var noe der eller ikke. Masse lykke til, håper virkelig dette går bra, skal krysse alt jeg kan for deg <3

Hvor langt er du på vei?
Kan du ikke ringe ultraportalen, Aleris, Medicus eller Kristin Otterdal (oppe på sirkus shopping) å få komme inn der da? :) Jeg fikk komme inn på dagen sist jeg var gravid og forklarte situasjonen, og desverre mistet, men da fikk jeg iallefall en avklaring på om det var noe der eller ikke. Masse lykke til, håper virkelig dette går bra, skal krysse alt jeg kan for deg <3

Jeg er 5+1 i dag. Tenkte å høre med legen på mandagen om ul... Jeg skal inn å ta hcg og gu da, så kommer til å spør om jeg kan få det slik at jeg slipper å gå å være bekymret :( hvis de sier nei, så bestiller jeg selv.

Back
Topp