Nei! :(

Håper spiren holder seg fast, og kan være lurt med bed rest om de sier det ♡ klem

Er kanskje lurt med bed rest ja. Kjenner du noe mer til murringene da? Håper du hører fra legen snart.

Sender deg en god klem og håper alt står bra til med spiren <3

jeg har snakket med legen ja... han sier jeg må ta det med ro. så skal jeg inn på mandag å ta ny hcg og gu. så håper spiren klorer seg fast.

har litt enda ja, men var ingenting sist jeg var på toalettet :) så jeg føler ett lite håp nå :)

Så godt å høre <3 hvis det var såpass lite og kort var det nok en helt uskyldig blødning <3 blir spennende og se hva prøvene sier, men jeg tror nok spira de sitter godt fast :)

Fikk du svar på hcg i dag?

Så godt å høre <3 hvis det var såpass lite og kort var det nok en helt uskyldig blødning <3 blir spennende og se hva prøvene sier, men jeg tror nok spira de sitter godt fast :)

Håper virkelig på det :) men det er skremmende når man får en blødning!

jeg har snakket med legen ja... han sier jeg må ta det med ro. så skal jeg inn på mandag å ta ny hcg og gu. så håper spiren klorer seg fast.
Ja da håper virkelig at spiren henger på ❤ kjedelig å måtte gå å lure hele helgen da :( Håper du greier og slappe av litt....

Last edited:
Bra å høre at blødningen kanskje har avtatt, og så får du pleie deg selv i helgen med myyye hvile i sofa og seng. Be mannen din om å varte deg opp! Krysser fingre for at spiren klamrer seg fast og at hcg prøvene er helt normale. Klem til deg!

Gullskatt juli12:)

Så godt å høre at det har avtatt, måtte det avta for evig (i alle fall frem til lille baby er født) :) Kos deg i helga du og slapp av :Heartred

Da må vi bare vente i spenning og håpe det er helt uskyldig. Men bed rest kan høres lurt ut tror jeg. Unngå alle situasjoner der det kan oppstå stress for å være på den sikre side.

Back
Topp