Nei! :(

Til legekontoret nei, slik at du får de også..
Men jeg tok i går formiddag, den ble registrert inn på fürst i går kveld, og jeg fikk svaret kl 13 i dag, ved å ringe dem. Så verdt et forsøk hvertfall!

Når jeg gikk gravid sist så blødde jeg de første 3 mnd, så det trenger ikke bety noe galt.

Men skjønner at det er skummelt ja. Håper virkelig det går bra med spiren! Krysser fingrene for deg!

Håper det er ufarlig,og at spiren holder seg fast <3

svarene kom ikke før etter helgen sa de...

Når svaret kommer, har nok med sykehuset/laben som analyserer å gjøre. Hos min lege har dem det innen 1 uke, og kommer nok an på hvor viktige prøvene er vil jeg tro.

Siden de tok en i dag, så vil jeg ikke tro de tar en ny før til mandag for å sjekke om det stiger. Og såpass tidlig er det ikke sikkert de kan se noe på UL uansett :(

Huff, krysser fingrene for at det ikke er SA :(

Håper det er uskyldig. Tenker på deg <3

Kanskje jeg ringer i morgen da :( jeg tok hcg i dag, men får ikke svar før etter helgen! Vi får se det an... Jeg har nattevakt helg, så dette ser jeg fram til, eller ikke! Håper min lille spire holder seg fast! Men jeg stresser vell for mye.
Tror kanskje jeg ville ringt meg syk.. Da jeg hadde blødninger i forrige svangerskap ble jeg anbefalt å ikke ta nattevaktene. Men jobben min var også farlig og stressende..
Krysser fingrene for at dette går bra! Blødninger er mer vanlig enn vi tror! Lykke lykke til :)

Neii, ikke du også:-/ Jeg håper dette bare er helt uskyldig og spiren lever i beste velgående der inne. Skal krysse alt jeg har. Stor klem til deg <3

Gullskatt juli12:)

Tror kanskje jeg ville ringt meg syk.. Da jeg hadde blødninger i forrige svangerskap ble jeg anbefalt å ikke ta nattevaktene. Men jobben min var også farlig og stressende..
Krysser fingrene for at dette går bra! Blødninger er mer vanlig enn vi tror! Lykke lykke til :)

Enig.
Om det skulle være en truende abort, så blir man vel bedt om å holde seg i ro og?

Huff,,! Kjenner følelsen. Hadde det mye slik i første svangerskap, men alt gikk bra med meg. Krysser fingrene for at det gjør det med deg og

Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning.

Hvordan går det med deg?

Back
Topp