Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! har helt panikk
Jeg som har hatt en så dårlig følelse...
Jeg blør!
Jeg som har hatt en så dårlig følelse...
Jeg blør!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke si sånn da
Er det mye da? Smerter?
Håper virkelig det er en uskyldig blødning!
Det er hver gang jeg er på do! Går sikkert hvert 10 min nå har murringer ja, ikke smerter. Men hadde det før i dag, men trudde jeg hadde vondt i magen pga jeg måtte på toalettet nr 2. Livet er dritt..
Hvor synes du murringene sitter da? Er det noe mer enn strekking og stikking? Håper det bare er noe uskyldig. Hvor langt på vei er du?
Synes du at du kjenner noe i korsryggen da? Mange kjenner det der ved en SA. Jeg hadde også ekstra mensmurringer ved uke 5. Sikkert fordi livmoren vokser raskt. Skjønner at dette gjør deg nervøs noen tanker om du vil ta kontakt med lege da?Det er kanskje litt mere begynnende menssmerter jeg kjenner? I livmor området? Jeg er 5 uker i morgen.
Synes du at du kjenner noe i korsryggen da? Mange kjenner det der ved en SA. Jeg hadde også ekstra mensmurringer ved uke 5. Sikkert fordi livmoren vokser raskt. Skjønner at dette gjør deg nervøs noen tanker om du vil ta kontakt med lege da?
Er jo så forskjellig hvordan fastlegene reagerer. Noen henviser til ul og måler HCG, mens andre sier at det er lite å gjøre med.. Litt dumt å ikke vite hva en kan forvente. Synes vi skulle hatt rett på oppfølging dersom man er nervøs og urolig, ikke ut ifra hver enkelt lege synesIngenting i korsryggen. Men regner med at det er ingen vits å ringe dit? De vil vell bare jeg skal se det an...
Er jo så forskjellig hvordan fastlegene reagerer. Noen henviser til ul og måler HCG, mens andre sier at det er lite å gjøre med.. Litt dumt å ikke vite hva en kan forvente. Synes vi skulle hatt rett på oppfølging dersom man er nervøs og urolig, ikke ut ifra hver enkelt lege synes
Hvis du tok hcg i dag så kan dj rknge på fürst og få svar i morgen!Kanskje jeg ringer i morgen da jeg tok hcg i dag, men får ikke svar før etter helgen! Vi får se det an... Jeg har nattevakt helg, så dette ser jeg fram til, eller ikke! Håper min lille spire holder seg fast! Men jeg stresser vell for mye.
Hvis du tok hcg i dag så kan dj rknge på fürst og få svar i morgen!