Nedtelling TUL ❤

11 :)

4 dager ❤

Jahapp, 26 dagers nedtelling til uke 8+et eller annet og TUL :shifty: Lenge! Og mannen får ikke være med inn. Som jeg hater den Covi-dritten!!

Jahapp, 26 dagers nedtelling til uke 8+et eller annet og TUL :shifty: Lenge! Og mannen får ikke være med inn. Som jeg hater den Covi-dritten!!
Det er så utrolig kjipt at de ikke får være med på noe:(
Har et håp om at ting ihvertfall har bedret seg til desember, men blir skeptisk når jeg ser hvordan smitten fortsatt øker:banghead:

Partner får bli med her også!

Aaaaltfor lenge til jeg skal sjekke. Ikke før jeg er 11+0, 21.mai.

42 dager!

Vel, er vel kanskje litt langt unna Trondheim, men Knøttet ultralyd i Moss så får partner være med :happy:

Ah, det er privat ja. Kanskje jeg skal lete opp en privat en på min side grensa:rolleyes:

Vel, er vel kanskje litt langt unna Trondheim, men Knøttet ultralyd i Moss så får partner være med :happy:
Aha! Trodde du skulle offentlig:happy:
Kan dra med partner på private i Trondheim og, men får det på St. Olavs og der gikk det ikke:rolleyes:

Det er så utrolig kjipt at de ikke får være med på noe:(
Har et håp om at ting ihvertfall har bedret seg til desember, men blir skeptisk når jeg ser hvordan smitten fortsatt øker:banghead:

Nesten så jeg vurderer hjemmefødsel i tilfelle

Kan jeg spørre hvor dere skal på TUL siden partner får være med?
Uaktuelt ved St. Olavs:dead:
Her i Stavanger åpnet de i mars for at partner får være med på ultralyd - håper det varer og at de ikke endrer på det fram til jeg skal inn på oul ❤

Skjønner jeg godt! Var det slik at du bodde i Sverige?
Hvordan er situasjonen hos dere? Godt i gang med vaksiner?:)

Jepp. Helt greit situasjonsmessig der jeg bor. Men pga EU og vaksine-treghet kommer ikke vaksineringa være klar før ut på sommeren. I beste fall.

Back
Topp