Haha, ja det synes jegE det lov å skriva 10,5?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja det synes jegE det lov å skriva 10,5?![]()

Det er så utrolig kjipt at de ikke får være med på noeJahapp, 26 dagers nedtelling til uke 8+et eller annet og TULLenge! Og mannen får ikke være med inn. Som jeg hater den Covi-dritten!!

Her er jeg så heldig at partner får være medJahapp, 26 dagers nedtelling til uke 8+et eller annet og TULLenge! Og mannen får ikke være med inn. Som jeg hater den Covi-dritten!!

Her er jeg så heldig at partner får være med![]()
Kan jeg spørre hvor dere skal på TUL siden partner får være med?Partner får bli med her også!
Aaaaltfor lenge til jeg skal sjekke. Ikke før jeg er 11+0, 21.mai.
42 dager!

Vel, er vel kanskje litt langt unna Trondheim, men Knøttet ultralyd i Moss så får partner være medKan jeg spørre hvor dere skal på TUL siden partner får være med?
Uaktuelt ved St. Olavs![]()

Vel, er vel kanskje litt langt unna Trondheim, men Knøttet ultralyd i Moss så får partner være med![]()
Aha! Trodde du skulle offentligVel, er vel kanskje litt langt unna Trondheim, men Knøttet ultralyd i Moss så får partner være med![]()

Det er så utrolig kjipt at de ikke får være med på noe
Har et håp om at ting ihvertfall har bedret seg til desember, men blir skeptisk når jeg ser hvordan smitten fortsatt øker![]()
Skjønner jeg godt! Var det slik at du bodde i Sverige?Nesten så jeg vurderer hjemmefødsel i tilfelle
Åja, nei, beklager!Aha! Trodde du skulle offentlig
Kan dra med partner på private i Trondheim og, men får det på St. Olavs og der gikk det ikke![]()

Her i Stavanger åpnet de i mars for at partner får være med på ultralyd - håper det varer og at de ikke endrer på det fram til jeg skal inn på oul ❤Kan jeg spørre hvor dere skal på TUL siden partner får være med?
Uaktuelt ved St. Olavs![]()
Skjønner jeg godt! Var det slik at du bodde i Sverige?
Hvordan er situasjonen hos dere? Godt i gang med vaksiner?![]()