Masse lykke tilIdag er dagen!!! Er så spent![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilIdag er dagen!!! Er så spent![]()

Tusen takk!!Masse lykke til![]()

Lykke til, håper du oppdatererIdag er dagen!!! Er så spent![]()
Enig!13 dager. Kan vi spole fremover??![]()
Det så fint ut, og hun mente at jeg har beregnet riktig uke osv, og vi så hjerteslag ❤❤❤Lykke til, håper du oppdaterer![]()
Ja, det var lenge! Men forhåpentligvis får du se masse daFått tildelt time i dag til 3. Mai, så 25 dagar til. Det er leeenge![]()
Er 7+4 då, så ville ikkje valgt noko tidlegare om eg kunne egentlegJa, det var lenge! Men forhåpentligvis får du se masse da![]()
Har dagen etter deg.. så feel your pain. Men vik gjerne ha i uke 8 for å se "litt mer"Fått tildelt time i dag til 3. Mai, så 25 dagar til. Det er leeenge![]()

Ser den, eg hadde i veke 8 første gong sistHar dagen etter deg.. så feel your pain. Men vik gjerne ha i uke 8 for å se "litt mer"![]()
Jeg skal jo ha flere, så første er for å fastslå termin og konstatere svangerskap. Så er det en til på neste kontroll, og en i uke 11-13Er 7+4 då, så ville ikkje valgt noko tidlegare om eg kunne egentlegFølte meg teit som ringte og bestilte time i dag når eg kun er 4+0, men ho har litt ventetid, så måtte sikre meg time
![]()
Jaa, det går helt greit for min del. Sist jeg var gravid var jeg alltid en av de første på alt, så litt annerledes å "vente" nå som man er midt iSer den, eg hadde i veke 8 første gong sist
Timen er oppfølging fra gyn etter at eg har mista to gonger, så var ho som sa at eg skulle komme i veke 7 denne gongen
Men godt me er fleire som må vente litt, så får me heller glede oss over tul bildene til andre før det blir vår tur![]()

Håper eg og får fleire, ikkje fordi det er "gøy", men om det går gale igjen orker eg ikkje fleire veker med unødig kvalmeJeg skal jo ha flere, så første er for å fastslå termin og konstatere svangerskap. Så er det en til på neste kontroll, og en i uke 11-13![]()
Samme her, var "først" i septembergruppa, men no har eg termin 19. Des og henger litt etter foreløbigJaa, det går helt greit for min del. Sist jeg var gravid var jeg alltid en av de første på alt, så litt annerledes å "vente" nå som man er midt i![]()