Nedtelling TUL ❤

11 dagar til :dummy::dummy1:

Fått tildelt time i dag til 3. Mai, så 25 dagar til. Det er leeenge:rolleyes:

Ja, det var lenge! Men forhåpentligvis får du se masse da :)
Er 7+4 då, så ville ikkje valgt noko tidlegare om eg kunne egentleg :rolleyes: Følte meg teit som ringte og bestilte time i dag når eg kun er 4+0, men ho har litt ventetid, så måtte sikre meg time :p

Har dagen etter deg.. så feel your pain. Men vik gjerne ha i uke 8 for å se "litt mer" :happy:
Ser den, eg hadde i veke 8 første gong sist:)
Timen er oppfølging fra gyn etter at eg har mista to gonger, så var ho som sa at eg skulle komme i veke 7 denne gongen:rolleyes:
Men godt me er fleire som må vente litt, så får me heller glede oss over tul bildene til andre før det blir vår tur:p

Er 7+4 då, så ville ikkje valgt noko tidlegare om eg kunne egentleg :rolleyes: Følte meg teit som ringte og bestilte time i dag når eg kun er 4+0, men ho har litt ventetid, så måtte sikre meg time :p
Jeg skal jo ha flere, så første er for å fastslå termin og konstatere svangerskap. Så er det en til på neste kontroll, og en i uke 11-13 :)

Ser den, eg hadde i veke 8 første gong sist:)
Timen er oppfølging fra gyn etter at eg har mista to gonger, så var ho som sa at eg skulle komme i veke 7 denne gongen:rolleyes:
Men godt me er fleire som må vente litt, så får me heller glede oss over tul bildene til andre før det blir vår tur:p
Jaa, det går helt greit for min del. Sist jeg var gravid var jeg alltid en av de første på alt, så litt annerledes å "vente" nå som man er midt i :joyful:

Jeg skal jo ha flere, så første er for å fastslå termin og konstatere svangerskap. Så er det en til på neste kontroll, og en i uke 11-13 :)
Håper eg og får fleire, ikkje fordi det er "gøy", men om det går gale igjen orker eg ikkje fleire veker med unødig kvalme:rolleyes:
Billigare samfunnsmessig å gi meg oftare tul enn at eg er unødig sjukemeldt :p
Så håper på ein til i veke 10 og 13, men får sikkert maks to totalt:)

Jaa, det går helt greit for min del. Sist jeg var gravid var jeg alltid en av de første på alt, så litt annerledes å "vente" nå som man er midt i :joyful:
Samme her, var "først" i septembergruppa, men no har eg termin 19. Des og henger litt etter foreløbig:p

E det lov å skriva 10,5?:hilarious:

Back
Topp