Nedtelling TUL ❤

25 laaange, dryge dager! :hilarious:
 
Takk for svar :) Vurderer sterkt det samme selv , men er jo så redd for at noe skal skje:arghh:.
 
Takk for svar :) Vurderer sterkt det samme selv , men er jo så redd for at noe skal skje:arghh:.
Veldig glad jeg hadde sist! Jeg oppdaget en BO i uke 8 sist svangerskap, måtte sette i gang med cytotec i uke 9. Kroppen hadde ingen planer om å ordne opp selv med det første virka det som! Tar derfor en tul denne gangen også for å se at lille bebis faktisk er der, hvor mange det er og om det går bra der inne ❤ Denne gangen bestiller jeg legetime og time hos jordmor etter ul, for det var vondt å avbestille de timene sist.
 
Fastlegen min sa til meg i forrige svangerskap at tidlig ultralyd bør bli obligatorisk. Jeg tror vi alle kan være enige i det ❤️

Hvilken uke er det greit med TUL? Uke 9/10/11? Jeg tror vi var i uke 10 eller 11 sist..
 
Fastlegen min sa til meg i forrige svangerskap at tidlig ultralyd bør bli obligatorisk. Jeg tror vi alle kan være enige i det ❤️

Hvilken uke er det greit med TUL? Uke 9/10/11? Jeg tror vi var i uke 10 eller 11 sist..
Så enig! ❤ Jeg tar i uke 8, har hørt at om du ser et bankende hjerte i uke 8 så er sjansene for at det går bra store :) Min ultrajordmor anbefaler fra uke 7 for best å se noe :)
 
Kan jeg spørre hva som gjøres/sjekkes ved en TUL?
Noe man bør gjøre?
Sånn jeg husker å er det antall, at alt står bra til, om du er ca så langt på vei som du tror :) Litt usikker, sist var det ingenting å se hos meg så det ble med det. Men tror det er overnevnte :) Fikk beskjed når jeg skulle inn med første at jeg ikke burde tisse først da det ville være lettere å se, første jordmor spurte om når hun satte proben på magen "må du tisse?" og sendte meg rett på do - hos henne var det helt motsatt :hilarious:
 
Sånn jeg husker å er det antall, at alt står bra til, om du er ca så langt på vei som du tror :) Litt usikker, sist var det ingenting å se hos meg så det ble med det. Men tror det er overnevnte :) Fikk beskjed når jeg skulle inn med første at jeg ikke burde tisse først da det ville være lettere å se, første jordmor spurte om når hun satte proben på magen "må du tisse?" og sendte meg rett på do - hos henne var det helt motsatt :hilarious:

takk for svar :)
 
16 dager! 7+5

Tenkte egentlig ikke ha ul før uke 12, men jordmor ville ta ul tidligere. Jeg tok letrozol og har ganske høye hcg verdier, så hun vil se om det er tvillinger eller ikke. :happy7
 
Jeg skal ha TUL i uke 7 pga ivf. Ville dere hatt ultralyd 6+6 eller 7+6? :dance008 før har jeg tenkt, jo tidligere jo bedre, men det har sine fordeler å ve te helt til 7+6 også...
 
Back
Topp